تریلر سریال Social Distance منتشر شد

3 October 2020 - 21:00

نتفلیکس تریلر رسمی سریال آنتولوژی Social Distance کاری از جنجی کوهان (Jenji Kohan) سازنده سریال‌های Orange Is the New Black و Weeds را منتشر کرده که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. این سریال کاملا بصورت دور کاری ساخته شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال را هیلاری وایزمن گراهام (Hilary Weisman Graham) تولید می‌کند که ماه‌های اولیه شیوع ویروس کووید ۱۹ را نشان می‌دهد. این سریال هشت قسمتی داستانِ قدرت روحی انسان در مواجه با عدم قطعیت و تنهایی است. هر قسمت از طریق لنزهای مجازی گفته شده و تجربه احساسی منحصر به فردی از جدا شدن در این شرایط و چاره‌ای جز حفظ فاصله اجتماعی نداشتن و اتکا به تکنولوژی برای حفظ ارتباطات را نشان می‌دهد. از طریق این داستان‌های انسانی مختلف است که Social Distance تزکیه در طول بدترین شرایط را ضروری می‌داند.

بازیگران این سریال دنیل بروکس (Danielle Brooks)، مایک کاتلر (Mike Cotler)، اسکار نانز (Oscar Nunez)، گی‌یرمو دیاز (Guillermo Diaz)، آسانت بلک (Asante Blackk)، پیتر اسکناوینو (Peter Scanavino)، لاچلان واستون (Lachlan Watson)، مکس جنکینز (Max Jenkins) و مارشا استفانی بلیک (Marsha Stephanie Blake) هستند.

تارا هرمن (Tara Herrmann)، بلیک مک‌کورمیک (Blake McCormick) و جنجی کوهان (Jenji Kohan) به همراه دیگو ولاسکو (Diego Velasco) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

سریال Social Distance از پنجشنبه ۱۵ اکتبر (۲۵ مهر) روی آنتن نتفلیکس می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.