بازیگران جدیدی به فصل دوم سریال Locke & Key پیوستند

3 October 2020 - 21:30

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، برندن هاینز (Brendan Hines) به فصل دوم سریال درام سوپرنچرال Locke & Key ساخته جو هیل پیوسته که تولیدش به تازگی در تورنتو آغاز گردیده است. آرون اشمور (Aaron Ashmore) و هالی جونز (Hallea Jones) نیز نقش‌های خود در فصل اول را مجددا بازی می‌کنند. لیو ابر (Liyou Abere) نیز به جمع بازیگران فصل دوم اضافه شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جونز نقش ادن هاوکینز، دختر بدجنس دبیرستانی را بازی می‌کند که حالا شیطان خبیثی با نیروی جدید شگفت‌آوری شده است. ابر بازیگر مهمان در نقش امی بنت، دختر ۱۱ ساله‌ای که سریعا با باد دوست می‌شود و علیه نیروهای شیطانی که خانواده لاک را تهدید می‌کنند، می‌ایستند، ظاهر می‌شود.

این گروه به بازیگرانی همچون کانر جساپ (Connor Jessup) در نقش تایلر لاک، امیلیا جونز (Emilia Jones) در نقش کینسی لاک، جیسون رابرت اسکات (Jason Robert Scott) در نقش باد لاک، شری سام (Sherri Saum) در نقش الی ودون، داربی استنچفیلد (Darby Stanchfield) در نقش نینا لاک، گریفین گلاک (Griffin Gluck) در نقش گیب، لایسلا دو اولیویرا (Laysla De Oliveira) در نقش داج، پتریس جونز (Petrice Jones) در نقش اسکات، بیل هک (Bill Heck) در نقش رندل، توماس میچل بارنت (Thomas Michelle Barnet) در نقش سم لسر، کادی برد (Cody Bird) در نقش رفوس، جس کاماچو (Jesse Camacho) در نقش داگ و آشا برامفیلد (Asha Bromfield) در نقش زادای پیوسته‌اند.

مجموعه کتاب Lock & Key ده سال است که برنده جوایز شده و مورد تحسین قرار گرفته و به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

مردیت آوریل (Meredith Averill) و کارلتون کاز (Carlton Cuse) شورانرهای سریال هستند. کاز و جو هیل (Joe Hill) قسمت اول را به همراه آرون الی کالیت (Aron Eli Coleite) نوشته‌اند. لیندسی اسپرینگر (Lindsey Springer) از کمپانی Genre Arts و دیوید آدپرت (David Alpert) و ریک جیکوبس (Rick Jacobs) از کمپانی  Circle of Confusion به همراه اندی و باربارا موسچیتی (Andy and Barbara Muschietti) و تد آدامز (Ted Adams) و دیوید اوزر (David Ozer) از IDW Entertainment این سریال را تهیه می‌کنند.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.