مایکل دووگرتی سریال Nightbreed را کارگردانی می‌کند

3 October 2020 - 22:00

خبر رسیده کلایو بارکر (Clive Barker) که در حال مذاکره با نویسنده و کارگردان برجسته‌ای از ژانر ترسناک برای اقتباس جدید افسانه‌اش، Books of Blood، است، در حال ساخت اقتباس سریالی Nightbreed است که مایکل دووگرتی (Michael Dougherty) کارگردانی‌اش می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بارکر که به سی‌امین سالگرد اقتباس فیلم اصلی‌اش از رمان Cabal می‌اندیشید، تایید کرده که در حال ساخت یک سریال است و از کار کردن با دووگرتی، کارگردان فیلم Godzilla: King of the Monsters سر این پروژه بعنوان نویسنده و تولید کننده اجرایی سریال اقتباسی Hellraiser برای شبکه اچ بی او خوشحال است.

بارکر عنوان کرده:

این خیلی هیجان انگیز است؛ برگشتن به سمت این شخصیت‌ها بعد از سی سال و دیدن اینکه چه کسی با من حرف می‌زنند و داستانشان را می‌گوید.
زبانم بند می‌آید وقتی می‌گویم کاری شروع کرده‌ام که گوش می‌کند. نوشتن بخشی از شنیدن است و همیشه گفته‌ام که من یک روزنامه‌نگار بودم و چیزی که گزارش می‌دادم فضای بین گوش‌هایم بوده است.

بارکر فیلم اقتباسی از کار خود را نوشته و کارگردانی کرده اما در زمان اکران، در گیشه شکست خورد. در دهه‌های اخیر، این فیلم به شرایط کالت در میان طرفداران فانتزی تاریک و وحشت دست یافته است.

سریال Nightbreed داستانِ گروهی از موجودات نیم انسان و نیم هیولاست که به دنبال پناهگاه و خانه جدیدی بعد از ویران شدن مخفیگاهشان هستند. رهبر این حرکت قهرمانی است که به تازگی با وضعیت سوپرنچرال جدید خود کنار آمده و از طرفی درگیر غم و اندوه ناشی از مرگ نامزدش است. آیا این گروه برخلاف شکار و دنبال شدن توسط انسان‌هایی که دیگری را نمی‌پذیرند، با هم متحد می‌شوند؟

جیمز جی رابینسون (James G. Robinson)، دیوید رابینسون (David Robinson) و باربارا وال (Barbara Wall) و بارکر و مارک میلر (Mark Miller) از کمپانی Seraphim Films تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. سریال Books of Blood  نوشته بارکر، برانان براگا (Brannon Braga) و آدام سیمون (Adam Simon) به کارگردانی براگا ۷ اکتبر (۱۶ مهر) روی آنتن شبکه می‌رود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.