بیلی کروداپ مشغول مذاکره برای پیوستن به فیلم فلش است

4 October 2020 - 22:00

بیلی کروداپ (Billy Crudup) که به تازگی برای سریال The Morning Show برنده‌ی جایزه‌ی امی شد، در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Flash محصول مشترک DC/Warner Bros به کارگردانی اندی موسکیتی (Andy Muschietti‎) است. این بازیگر برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در فیلم Justice League نقش پدر بری آلن را ایفا کرده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیلی کروداپ چهارسال پیش برای ایفای نقش هنری آلن به فیلم The Flash به کارگردانی ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) پیوسته بود. جان فرنسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلدستاین (Jonathan Goldstein) در مارس ۲۰۱۸ به جمع عوامل فیلم اضافه شدند اما بعدتر آن را ترک کردند. سرانجام کروداپ نیز آن پروژه را ترک کرد. در صورت قطعی شدن، کروداپ به مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) در فیلم The Flash می‌پیوندد که به ترتیب نقش دو بروس وین/بتمن از دو جهان متفاوت را ایفا خواهند کرد.

کریستینا هادسون (Christina Hodson) آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم فلش را نوشته است که در آن این ابرقهرمان برای جلوگیری از به قتل رسیدن مادرش در زمان به عقب باز می‌گردد؛ عملی که به طور قابل توجهی باعث برهم خوردن خطوط زمانی می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.