سریال تلویزیونی The Gentlemen بر اساس فیلم آن در حال توسعه است

4 October 2020 - 11:00

کمپانی Miramax TV در حال توسعه سریالی بر اساس فیلم اکشن کمدی The Gentlemen ساخته گای ریچی (Guy Ritchie) است که وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی آن برعهده ریچی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گای ریچی علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال و کارگردانی آن، وظیفه تولیدکنندگی اجرایی آن را نیز به همراه ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) برعهده خواهد داشت.

این پروژه در ابتدا قرار بود به عنوان سریال ساخته شود ولی بعداً تبدیل به فیلم شد. این سریال نیز به یکی دیگر از فیلم‌های کمپانی Miramax با نام Mimic و با کارگردانی پل اندرسن (Paul WS Anderson) که قرار است سریالی نیز بر اساس آن ساخته شود می‌پیوندد.

مارک هلویگ (Marc Helwig) از کمپانی Miramax TV دراین‌باره گفت:

Miramax Television بسیار هیجان‌زده و خوشحال است تا با این پروژه زمینه جدید خلاقیت را با همکاری گای ریچی در ساخت سریال The Gentlemen فراهم کند. او یکی از ممتازترین و پربارترین سازندگان فیلمی است که امروزه در هالیوود مشغول به کار است و او کسی است که خلاقیتش را برای سال‌ها تحسین کرده‌ام. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا سفر سینمایی The Gentlemen را به بعد تلویزیون بیاوریم.

داستان فیلم The Gentlemen درباره مهاجر آمریکایی میکی پیرسون است که امپراطوری بسیار موفق تولید ماری‌جوانا را در لندن به راه انداخته است. وقتی که خبری به بیرون درز کرد که او می‌خواهد امپراطوری خود را بفروشد و از این صنعت خارج شود، ماجرای توطئه، رشوه‌خواری و تهدید برای دزدیدن امپراطوری او آغاز شد.

علاوه بر متیو مک‌کانهی، کالین فارل (Colin Farrell)، چارلی هانم (Charlie Hunnam)، هنری گلدینگ (Henry Golding) و هیو گرانت (Hugh Grant) در فیلم The Gentlemen نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم در ماه ژانویه ۲۰۲۰ اکران شد که توانست در باکس آفیس جهانی فروشی بیش از ۱۱۵ میلیارد دلار را کسب کند. کمپانی Miramax این فیلم را تولید کرده است و کمپانی STX Entertainment نیز وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.