سریال انیمیشنی F Is For Family برای فصل پنجم تمدید شد

4 October 2020 - 15:00

پایان سریال F Is For Family فرا رسیده است. شبکه نتفلیکس فصل پنجم و آخر سریال کمدی انیمیشنی‌اش را سال ۲۰۲۱ پخش خواهد کرد. این سریال کاری از بیل بر (Bill Burr) و مایکل پرایس (Michael Price) است که سال ۱۹۷۰ را نشان می‌دهد، زمانی که اصلاح سیاسی، والدین پروازی و ممنوعیت استعمال دخانیات بخشی از واژگان کسی نبودند چه برسد به نرم اجتماعی بودن. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر صداپیشه پدر خانواده، فرانک است. لورا درن (Laura Dern)، جاستین لانگ (Justin Long)، دبی دری‌بری (Debi Derryberry)، هایلی رینهارت (Haley Reinhart) و سم راکول (Sam Rockwell) دیگر صداپیشگان این سریال هستند.

بر، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال، گفته:

از همه طرفداران ممنونیم که این سریال را نگاه کردند. از ونیس وان، پیتر بیلینگلی، ویکتوریا وان، تد ساراندوس و تمامی نویسندگان، بازیگران، انیمیتورها، تدوینگران و موزیسین‌های سریال متشکرم. تشکر ویژه‌ای هم از مایک پرایس، ناخدای این کشتی دارم! همتون را دوست دارم.

پرایس نیز گفته:

کار کردن با افراد بزرگی مثل بیل بر، وینس وان و تیم بازیگران، نویسندگان، تولید کنندگان و عوامل فوق‌العاده کار، بهترین اتفاق زندگیم بوده و خوشحالم که یک فصل دیگر با خانواده مورفی هستیم.
تا همیشه از شبکه نتفلیکس، Gaumont و Wild West ممنونم که حمایت‌مان کردند.

وینس وان نیز اظهار داشته:

افتخار بزرگی بود که مایک و بیل، دو نفری که همیشه مورد تحسین و تمجدید هستند، را ببینم و سریالی بسازیم. بخشی از این سریال بودن، تجربه خوبی بود و به حمایت از اثر آن‌ها تا فصل آخر ادامه می‌دهم. از تد ساراندوس و تیم نتفلیکس برای حمایت‌هایشان در طول این مسیر سپاسگزارم.

سریال انیمیشنی F Is For Family کار مشترک استودیوهای Wild West Television و Gaumont Television است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.