A24 از پوستر و تریلر فیلم Minari رونمایی کرد

4 October 2020 - 15:30

کمپانی A24 بعد از نمراتی بالا فیلم‌ Minari در فستیوال فیلم سان‌دنس و به خانه بردن دو جایزه در اوایل امسال، از اولین پوستر و تریلر جدیدترین فیلم لی آیزاک چان (Lee Isaac Chun) با بازی استیون یون (Steven Yeun) رونمایی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این داستان درباره ریشه و اصل ماست. Minari خانواده آمریکایی-کره‌ای را نشان می‌دهد که به مزرعه کوچکی در آرکانساس می‌روند تا به رویای آمریکایی خود دست یابند. خانه این خانواده با از راه رسیدن مادر بزرگ مکار و بد زبان اما دوست داشتنی به کل تغییر می‌کند. در میان ناپایداری و چالش‌های این زندگی جدید در اوزارکس، Minari انعطاف پذیری انکار ناپذیر خانواده و چیزی که یک خانه را می‌سازد را نشان می‌دهد.

جز یون، یری هان (Yeri Han)، آلن کیم (Alan Kim)، نئول کیت چو (Neol Kate Cho)، ویل پتون (Will Patton)، اسکات هیز (Scott Haze) و یا-یونگ یون (Yuh-Jung Youn) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم تولید مشترک کمپانی Plan B Entertainment و A24 است.

یون و جاشوا باکوف (Yeun and Joshua Bachove)، دید گاردنر (Dede Gardner)، جرمی کلینز (Jeremy Kleiner) و کریستینا اوه (Christina Oh) تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند.

فیلم Minari ژانویه گذشته بصورت جهانی در فستیوال فیلم سان‌دنس به نمایش درآمد و دو جایزه گرفت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.