اولین تیزر از فیلم شکارچی هیولا منتشر شد

5 October 2020 - 16:00

Sony Pictures تیزر تازه‌ای از فیلم اقتباسی پیشِ روی پل اندرسون (Paul W. S. Anderson) یعنی Monster Hunter را منتشر کرد که شامل اولین نگاه به هیولای عظیم‌الجثه‌ی شیطان سیاه (بلک دیابلوز) است و تاریخ اکران این فیلم را در ماه دسامبر اعلام می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Monster Hunter رهبر یک تیم نظامی متعلق به سازمان ملل با نام آرتمیس را دنبال می‌کند که به قلمروی دیگری مملو از هیولاها منتقل می‌شود. در آنجا، او شکارچی را ملاقات می‌کند و سپس با یکدیگر برای بستن دریچه‌ای برای جلوگیری از حمله‌ی هیولاها به زمین همکاری می‌کنند.

در این عنوان میلا یوویچ (Milla Jovovich) و تونی جا (Tony Jaa) به ایفای نقش پرداخته‌اند. ران پرلمن (Ron Perlman)، تی. آی. هریس (T. I. Harris)، دیگو بونتا (Diego Boneta)، مگان گود (Meagan Good) و جاش هلمن (Josh Helman) دیگر بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

«شکارچی هیولا» توسط پل اندرسون نویسندگی و کارگردانی شده است. این اثر توسط سونی، Constantin Film و Impact Pictures تولید می‌شود که اندرسون، جرمی بولت (Jeremy Bolt)، رابرت کولزر (Robert Kulzer)، مارتن ماسکوویچ (Martin Moszkowicz) و دنیس براردی (Dennis Berardi) تهیه‌کنندگان آن هستند.

این فیلم بر اساس سری بازی‌های ویدیویی از شرکت بازی‌سازی Capcom ساخته شده است. در این بازی‌ها که دارای سبک اکشن نقش‌آفرینی بود، بازیکنان و دوستانشان باید با یکدیگر برای شکست دادن هیولاهایی غول‌آسا در یک زیست‌بوم زنده و پویا همکاری می‌کردند. نخستین بازی این سری، ۱۶ سال پیش در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و از آن زمان طرفداران بسیاری در سراسر دنیا کسب کرده است. آخرین عنوان منتشر شده از این مجموعه Monster Hunter: World نام دارد که بسیار موفق ظاهر شد و فروشی معادل ۱۰ میلیون نسخه در سطح جهان کسب کرد. تا ۲۰ اوت ۲۰۱۸ طبق آمارهای به دست آمده، این مجموعه موفق به فروشی جهانی با بیش از ۴۹ میلیون نسخه شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.