اطلاعاتی از زمان ساخت قسمت دوم فیلم Tomb Raider منتشر شد

5 October 2020 - 11:30

برنده جایزه اسکار و ستاره فیلم Tomb Raider آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) که در فیلم‌هایی مانند The Danish Girl و Ex Machina نقش‌آفرینی کرده است اعلام کرد که مراحل ساخت قسمت دوم فیلم مورد انتظار Tomb Raider قرار است در سال ۲۰۲۱ از سر گرفته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او گفت:

نقشه ما این بود که امسال مراحل ساخت قسمت دوم این فیلم را شروع کنیم که البته به علت شرایط کنونی (شیوع ویروس کرونا) در حال حاضر موقعیت فرق کرده است. با این حال ما همچنان در حال بحث درباره زمان آغاز ساخت این فیلم هستیم و من امیدوارم که احتمالاً سال بعد مراحل ساخت آن را آغاز کنیم.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ اعلام شد که بن ویتلی (Ben Wheatley) کارگردان فیلم‌های نظیر Free Fire و High-Rise وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم را بر عهده خواهد داشت. کمپانی‌های برادران وارنر و MGM این فیلم را خواهند ساخت. این فیلم در ابتدا قرار بود که امسال ساخته شود و در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹) در سینماها اکران شود که به علت شیوع ویروس کرونا در جهان ساخت آن تأخیر خورد.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم این فیلم را امی جامپ (Amy Jump) بر عهده دارد که او به طور مرتب با بن ویتلی در ساخت فیلم‌هایی مانند High-Rise ،Free Fire ،A Field in England ،Sightseers و Kill List همکاری کرده است.

جامپ جایگزین نویسنده‌های فیلم اول ژنو رابرتسون دوورت (Geneva Robertson-Dworet) و آلاستر سیدون (Alastair Siddons) می‌شود. طرح و داستان قسمت دوم این فیلم هنوز فاش نشده است. گراهام کینگ (Graham King) بار دیگر تهیه‌کنندگی این فیلم را از طریق کمپانی‌اش با نام GK Films banner بر عهده خواهد داشت.

قسمت اول این فیلم که بر اساس کاراکتر بازی‌های ویدیویی با نام Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ ساخته شد توانست فروشی بیش از ۲۴۷.۷ میلیارد دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند. در این فیلم لارا کرافت (با بازی آلیسیا ویکاندر) دختر مستقل ماجراجویی است که پدرش زمانی که او نوجوان بود ناپدید شده است. اکنون او بانوی جوان ۲۱ ساله‌ای است که بدون هیچ هدفی در خیابان‌های لندن شرقی برای به دست آوردن پول اجاره و شرکت در کلاس‌های دانشگاهش به عنوان پیک مشغول به کار است. مصمم به پیدا کردن مسیر زندگی‌اش، همان‌طور که او از قبول کردن ارث پدرش خودداری می‌کند اعتقاد دارد که پدرش هنوز زنده است. با اینکه به او توصیه شده است حقیقت را بپذیرد و پس از هفت سال ناپدید شدن پدرش زندگی‌اش را ادامه دهد و به جلو حرکت کند، لارا درک نمی‌کند که چه چیزی سرانجام او را به حل معمای مرموز مرگ پدرش سوق داده است.

بازیگران دیگری که در فیلم Tomb Raider نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل دومینیک وست (Dominic West)، والتون گاگینز (Walton Goggins)، دانیل وو (Daniel Wu) می‌باشند. رور اوثاگ (Roar Uthaug) کارگردانی این فیلم را انجام داده است و گراهام کینگ نیز تهیه‌کننده این فیلم بوده است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.