استودیوهای آمازون فیلم Heads Of State را خواهند ساخت

5 October 2020 - 11:00

استودیوی آمازون برنده حقوق مربوط به ساخت فیلم Heads Of State با بازی جان سینا (John Cena) و ادریس البا (Idris Elba) که هر دو آن‌ها در قسمت دوم فیلم The Suicide Squad برادران وارنر نقش‌آفرینی کرده‌اند شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه پس از تماس ویدیویی با بازیگرها و فیلم‌نامه‌نویس و تولیدکننده‌ها و با ارائه داستان آن به فروش رفت. فیلم‌نامه‌نویس این فیلم هریسون کواری (Harrison Query) و تهیه‌کننده‌های آن پیتر سفرن (Peter Safran) و جان ریچارد (John Rickard) هستند.

طرح و داستان این فیلم هنوز فاش نشده ولی گفته شده است که داستان آن سبک دهه نودی دارد و ترکیبی از داستان دو فیلم Air Force One و Hobbs and Shaw است که دو همکار عجیب را در موقعیتی حساس دوباره کنار هم می‌آورد. تهیه‌کننده‌ فیلم The Suicide Squad، پس از اتمام فیلم‌برداری این فیلم رابطه بین جان سینا و ادریس البا را عالی و محکم اعلام کرده است. پس از این آن‌ها برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم به هریسون کواری روی آوردند که او در ماه جولای در پی قراردادی با نتفلیکس و با همکاری برادرش مت (Matt Query) و تهیه‌کننده‌ای با نام اسکات گلسگلد (Scott Glassgold) برنامه‌ریزی کرده‌اند که فیلم ترسناک My Wife & I Bought A Ranch که براساس داستان کوتاهی که در شش قسمت در سایت اینترنتی Reddit منتشر شده بود را بسازند.

مکس جاکوبی (Max Jacoby) از کمپانی The Safran دستیار تهیه‌کننده خواهد بود که در حال مهیا کردن ادامه فیلم The Conjuring با نام The Devil Made Do It و آماده‌سازی قسمت جدید فیلم‌های Aquaman ،Shazam و فیلم The Peacemaker اسپین اف فیلم Suicide Squad است که جیمز گان هم فیلم‌نامه آن را نوشته و هم آن را برای شبکه استریمی HBO Max کارگردانی خواهد کرد. شروع فیلم‌برداری این فیلم در ماه ژانویه سال بعد برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.