پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorianمنتشر شد

5 October 2020 - 13:00

شبکه دیزنی پلاس پوستر جدیدی از فصل دوم و بسیار مورد انتظار سریال The Mandalorian منتشر کرده که شکارچی اصلی فضا و بیبی یودا را نشان می‌دهد که هر دو سوار بر موتور سریع السیری هستند. این سریال پیش درآمد جنگ ستارگان است که از جمعه ۳۰ اکتبر به شبکه پخش باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اخیرا اعلام شده در فصل دوم شاهد بازگشت تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش بوبا فت، کتی سکهاف (Katee Sackhoff) در نقش بو-کاتان به شکل لایو اکشن هستیم و تیموتی اولیفنت (Timothy Olyphant) نیز به این سریال پیوسته است. جدی پاداوان (Jedi Padawan) جاسوس اصلی، آسوکا تانو خواهد بود و رزاریو داسون (Rosario Dawson) در حال مذاکره برای بازی در نقش شخصیت محبوب طرفداران است.

چندین کارگردان مانند رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و پیتون رید (Peyton Reed) در فصل جدید حضور خواهند داشت. این دو به ریک فامویوا (Rick Famuyiwa)، دیو فیلونی (Dave Filoni)، کارل وترز (Carl Weathers) و جان فاورو (Jon Favreau) پیوسته‌اند.

بعد از داستان‌های بوبا فت و جانگو، جنگجویان دیگری در دنیای جنگ ستارگان ظاهر می‌شوند. سریال The Mandalorian داستانِ بعد از سقوط پادشاهی و قبل از شکل‌گیری First Order را نشان می‌دهد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جنگجوی کهکشان به جینا کارانو (Gina Carano) در نقش کارا دان پیوسته که عضو سابق سپاه ربل شاک بوده و در جامعه‌اش به مشکل خورده است. کارل وترز در نقش گریف، مردی که مسئول شکارچیان است و مندلورین را برای کار خاصی استخدام کرده، ایفای نقش می‌کند.

جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، امیلی سوالو (Emily Swallow)، امید ابطحی (Omid Abtahi)، ورنر هرتسوک (Werner Herzog) و نیک نولتی (Nick Nolte) دیگر بازیگران سریال هستند.

فاورو تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال است و کارگردانان فصل اول دیو فیلونی، دبورا چو (Deborah Chow)، ریک فامویوا، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بودند.

جان فاورو، دیو فیلونی، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) به همراه کارن گیلکریست (Karen Gilchrist) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

فصل دوم سریال The Mandalorian از ۳۰ اکتبر روی آنتن شبکه دیزنی پلاس می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.