برادران وارنر فیلم اقتباسی Black را می‌سازند

5 October 2020 - 13:30

طبق گزارش صورت گرفته از سوی پایگاه خبری ددلاین، کمپانی برادران وانر پیکچرز با مشارکت Studio 8 قرار است فیلم اقتباسی از کمیک محبوب کوانزا اوسایفو (Kwanza Osajyefo) و تیم اسمیت (Tim Smith) با نام Black بسازند که درباره دنیایی است که فقط سیاه پوست‌ها نیروهای قهرمانی دارند. اوسایفو و اسمیت تولید این فیلم را برعهده داشته و به دنبال کارگردان برای پروژه هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.
اوسایفو در پیامی اظهار داشته:

بخشی از الهام گرفتن از سیاه پوست‌ها به تجربه من از نبود آن‌ها در کمیک‌ها برمی‌گردد و اینکه چگونه شخصیت‌های سیاه پوست کم هستند. در بیشتر کمیک‌های تاریخ، سفید پوستان تمثیلی از گروه‌های حاشیه‌ای بودند و دنیای بیرون را نشان می‌دادند. BLACK این روکش را از بین برده و ابر قدرت‌ها را در مقابل نژادی قرار داده تا مردم سیاه پوست خودشان را در رسانه‌ها قوی ببینند و مخاطب بیشتری وارد این بخش از تجربه شخصی ما گردد. از اینکه این پروژه به فیلم تبدیل می‌شود خوشحالیم و از Studio 8 برای اعتمادشان متشکریم.

کمیک بلک سال ۲۰۱۶ منتشر شده و داستانِ مرد جوانی است که از یک حادثه خشونت بار نجات یافته و می‌فهمد که بخشی از مردم خارق‌العاده‌ است اما ائتلاف مخفی می‌خواهو این توانایی‌ها را کنترل کرده و خیلی زودی متوجه می‌شود در مرکز جنگ با آینده بشر قرار گرفته است.

در خلاصه رسمی چاپ اول این کمیک آمده:

در جهانی که از آن‌ها متنفرند و می‌ترسند، اگر سیاه پوست‌ها فقط ابر قدرت باشند چه اتفاقی می‌افتد. مرد جوانی بعد از نجات از دست پلیس، متوجه می‌شود بخشی از بزرگترین دروغ تاریخ است. حالا او باید تصمیم بگیرد آیا بهتر است این راز را سرپوشیده نگه دارد یا حقیقت باعث آزادی‌اش می‌شود.

این کمیک محصول کمپین موفق Kickstarter است که بیش از ۹۰ هزار دلار بدست آورده است. از آن زمان، شناخته شد و چندین اسپین‌آفاز جمله Black AF از آن ساخته شد که دنیای غنی را ساخت که می‌تواند فیلم یا سریال شود.

برایان ادوارد هیل (Bryan Edward Hill) قرار است این اقتباس را بنویسد و جف رابینوف (Jeff Robinov)، گای دنلا (Guy Danella) و جان گراهام (John Graham) از Studio 8 تولید کنندگان فیلم هستند‌. متیو پیزولو (Matteo Pizzolo) و برت گورویتز (Brett Gurewitz) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.