فیلم The Witches راهی HBO Max شد

5 October 2020 - 14:30

سریال The Witches نوشته رولد دال (Roald Dahl) که اقتباس برادران وارنر پیکچرز از رمان سوپرنچرال کودکان است، و توسط رابرت زمیکس (Robert Zemeckis) کارگردانی شده، راهی شبکه HBO Max شده است. تریلر جدید فیلم نیز منتشر شده که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با درخشش آن هتوی (Anne Hathaway)، اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) و کریس راک (Chris Rock) بطور انحصاری ۲۲ اکتبر از سرویس استریم وارنر مدیا پخش خواهد شد. این فیلم از ۲۸ اکتبر اکران بین المللی خواهد داشت.

ابتدا قرار بود این فانتزی خانوادگی ۹ اکتبر ۲۰۲۰ اکران گردد اما بدلیل شیوع بیماری کرونا و بسته شدن سینماها دچار وقفه شد. استودیو و استریمر فیلم، آن را وارد کمپین بازاریابی بزرگی خواهند کرد.

این فیلم بصورت بازانگاری داستان دال برای مخاطبین مدرن توصیف شده و طبق گفته استودیو، داستان کمدی تاریکی از پسر یتیم جوانی در اواخر سال ۱۹۶۷ است که برای زندگی با مادر بزرگش به روستای دموپولیس در آلاباما می رود. در حالیکه این پسر و مادر بزرگش با جادوگران فریبنده و شیطانی مواجه می‌شوند، مادر بزرگ قهرمان جوان ما را به تفریحگاه ساحلی می‌برد. متاسفانه آن‌ها درست زمانی بدان جا می‌رسند که جادوگر بزرگ جهان دوستانش از سراسر دنیا را جمع کرده تا نقش‌های شیطانی‌اش را عملی کند.

این رمان سال ۱۹۸۳ منتشر شد و وقایع آن در انگلیس رخ می‌دهند. قبلا سال ۱۹۹۰ فیلمی با بازی آنجلیکا هاستون (Anjelica Houston) و روان اتکینسون (Rowan Atkinson) از این رمان ساخته شده است.

علاوه بر هتوی، اسپنسر و راک، استنلی توچی (Stanley Tucci)، کریستین چنووث (Kristin Chenoweth) و جازیر کادیم برانو (Jahzir Kadeem Bruno) و کادی لی ایستیک (Codie-Lei Eastick) دیگر بازیگران فیلم هستند.

زمیکس کارگردان قدیمی و سازنده فیلم‌های Forrest Gump و Back to the Future است. زمیکس، کنیا باریس (Kenya Barris) و گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) فیلم‌نامه این اثر را نوشته‌اند. زمیکس، جک راپک (Jack Rapke)، دل تورو، آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) و لوک کلی (Luke Kelly) تولید فیلم را برعهده دارند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.