کلینت ایستوود کارگردان و بازیگر فیلم Cry Macho خواهد بود

5 October 2020 - 15:00

حالا که صنعت فیلم‌سازی آرام آرام کار خود را از سر گرفته، کلینت ایستوود (Clint Eastwood) سریعا سراغ فیلم جدیدش رفته است. به گزارش سایت خبری ددلاین، این کارگردان برجسته، Cry Macho را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کرده و در آن هنرنمایی نیز می‌کند. با اینکه تاریخ شروع تولید فیلم یا اکرانش مشخص نیست، منابع خبری اعلام کردند ایستوود انتخاب لوکیشن‌ها برای فیلمش را آغاز کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به سریع پیش بردن کارها توسط ایستوود، حدس زده می‌شود این فیلم زمستان آینده آماده اکران باشد. هرچند این فیلم هنوز چراغ سبز رسمی از هیچ استودیویی دریافت نکرده است.

ال رادی (Al Ruddy) و جسیکا میر (Jessica Meier) به همراه تیم مور (Tim Moore) و ایستوود این فیلم را تولید کرده و ان ریچارد نش (N. Richard Nash) نویسنده رمان Cry Macho، فیلمنامه را به همراه نیک اسکنک (Nick Schenk) قلم زده است.

این فیلم که براساس کتابش است، ایستوود را در نقش ستاره سوارکاری و پرورش دهنده اسب نشان می‌دهد که ر سال ۱۹۷۸ از رئیس سابق مامور شده پسر جوانش را به خانه برگرداند. او با عبور از مناطق روستایی مکزیک و در راه بازگشت به تگزاس، با چالش‌های زیادی در سفرش مواجه می‌شود که یک سوارکار با آموزش انسان خوب بودن به این پسر به رستگاری می‌رسد.

نیویورک تایمز این داستان را داستان اخلاقی درباره دو شخصیت که به هم در عبور از سختی‌ها کمک می‌کنند، توصیف کرده است.

ایستوود هیچ وقت در فیلم‌هایی که کارگردان بوده، بازی نمی‌کند، چون ترجیح می‌دهد پشت دوربین باشد تا اینکه بخواهد دوتا کار را با هم انجام دهد. در سال‌های اخیر، او هردو را با هم انجام داده و سال ۲۰۱۸ در فیلم The Mule هم بازی کرد و هم کارگردان بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.