اکران No Time to Die دوباره به تعویق افتاد

5 October 2020 - 15:30

استودیو MGM رسما تاریخ اکران فیلم No Time to Die را تغییر داد تا ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) همزمان با آخر هفته عید پاک اکران شود و تاریخ اکران فیلم در ۲۰ نوامبر را خالی کرد. جالب است که بدانید تاریخ جدید فیلم دنیل کریگ (Daniel Craig) را در مقابل فیلم F9 یونیورسال قرار می‌دهد. یونیورسال هنوز تاریخ اکران فیلمش را تغییر نداده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیو فیلم در پیامی اظهار داشته:

استودیوهای MGM و یونیورسال و تولید کنندگان فیلم باند، مایکل جی ویلسون و باربارا براکلی امروز اعلام کردند تاریخ اکران No Time to Die، بیست و پنجمین سری از فیلم‌های جیمز باند، دوباره به تعویق افتاده و ۲ آوریل اکران می‌شود. می‌دانیم این وقفه‌ها باعث ناامیدی طرفدارانمان می‌شود اما این فیلم سال آینده اکران خواهد شد.

انتظار می‌رود این فیلم یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد و برای همین آخرین فیلم کریگ در نقش باند جایگاه خاصی در بازار جهانی خواهد داشت.

این تصمیم درست زمانی گرفته شده که کرونا نه تنها سینماهای نیویورک و لس آنجلس بلکه کل انگلیس را تحت تاثیر قرار داده. سری قبلی جیمز باند، Spectre، در افتتاحیه ۱۲۵ میلیون دلار و Skyfall در سال ۲۰۱۲ توانست ۱۶۱ میلیون دلار بفروشد. انگلیس قرنطینه است و این برای باند خوب نیست. این در حالی است که کسب و کار در چین به حالت عادی در آمده است.

فیلم No Time To Die به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) آخرین حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند است.

بازیگرانی که حضورشان در این فیلم تایید شده، دنیل کریگ در نقش جیمز باند برای آخرین بار، رالف فاینز (Ralph Fiennes) در نقش ام، لیا سیدو (Lea Seydoux)، نیومی هریس (Noamie Harris) در نقش مانی‌پنی، بن ویشاو (Ben Wishaw) در نقش ای و روری کینر (Rory Kinnear) در نقش تانر و جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش فلیکس لیتر هستند. بازیگران جدید این فیلم دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، آنا د آرماس (Ana De Armas)، دیوید دنکیک (David Dencik)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch) و رامی مالک (Rami Malek) هستند.

در این فیلم، جیمز باند آژانس جاسوسی را ترک کرده است. آرامش او وقتی دوست قدیمی‌اش از CIA، فلیکس لیتر، از او کمک می‌خواهد به هم می‌ریزد. این درخواست کمک، باند را در مسیر رویارویی با تبهکار مرموزی که مسلح به تکنولوژی جدید خطرناکی است، قرار می‌دهد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.