تریلر فیلم Jingle Jangle: A Christmas Journey از نتفلیکس منتشر شد

5 October 2020 - 17:00

اولین تریلر فیلم Jingle Jangle: A Christmas Journey از نتفلیکس، ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) در سطح جهانی پخش خواهد شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم به کارگردانی و نویسندگی دیوید ای. تالبرت (David E. Talbert) در شهری در کابلتون اتفاق افتاده و پیرامون اسباب‌بازی‌ساز افسانه ای، جورانیکس جانگل با بازی فارست ویتاکر (Forrest Whitaker)، است که دست‌سازه‌های خیالی او با وسواس و هیجان زیاد معروف شد. اما زمانی که شاگرد او، با بازی کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key)، با ارزش‌ترین ساخته او را می‌دزدد، حالا این به نوه‌ی دختر او، با بازی مدیلن میلز (Madalen Mills)، با همان هوش و ابتکار پدربزرگ با ساخته تقریبا فراموش‌شده بستگی دارد که بتواند این زخم‌های قدیمی را درمان کند.

این فیلم دارای موسیقی‌های زیبایی از جان لجند (John Legend)، فیلیپ لارنس (Philip Lawrence)، دیوی ناتان (Davy Nathan) و آهنگ This Day از آشر (Usher) و کیانا لدی (Kiana Ledé) است.

لجند و مایک جکسون (Mike Jackson) از کمپانی Get Lifted  به همراه تالبرت ازکمپانی ۲۶۰ Degrees Entertainment، لین سیسن تالبرت (Lyn Sisson-Talbert) از Golden Girl، کریستین بر (Kristin Burr) از Burr! Productions و دیوید مک ایلوین (David McIlvain) از Brillstein Entertainment Partners، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. تای استیکلوریس (Ty Stiklorious) از کمپانی Get Lifted به همراه ویکی دی راک (Vicki Dee Rock) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده دارند.

این فیلم همچنین شامل ستارگانی مثل ریکی مارتین (Ricky Martin)، فلیسیا رشاد (Phylicia Rashad) و آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.