بزودی فصل ششم و آخر سریال Schitt’s Creek در نتفلیکس منتشر می‌شود

5 October 2020 - 20:00

طبق توییت سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر سریال Schitt’s Creek، دن لوی (Dan Levy)، فصل ششم و آخر این مجموعه بر خلاف انتظار و طبق برنامه جدید، چند روز زودتر از موعدش می رسد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همچنین این برنامه جدید شامل مستند خداحافظی Best Wishes، Warmest Regards که پس از پایان سریال از Pop TV پخش شد، نیز می‌شود.

این سریال جنجالی به طور بی‌سابقه جایزه‌های امی را در قسمت‌های کمدی کسب کرد، و قرار بود فصل ششم ‌خود را از ۷ اکتبر (۱۶ مهر) در نتفلیکس پخش کند.

این کمدی که به سفارش CBC ساخته شد، اولین بار در ژانویه ۲۰۱۵ در Pop TV آغاز شد و در ماه آوریل فیلم‌برداری فصل ششم و اخر خود را تمام کرد.

سریال Schitt’s Creek به اولین سریالی _ کمدی یا درام _ تبدیل شد که در بسیاری از زمینه‌های تلویزیونی کمدی جوایز امی برنده جایزه شد که چنین کاری تاکنون محقق نشده بود. در مجموع ۹ جایزه امی، رکورد بیشترین تعداد جایزه امی برای سریال کمدی را در یک سال شکست.

این سریال که هر قسمت آن نیم ساعت بود پیرامون خانواده ثروتمند رز است که ناگهان ورشکسته شده و مجبور به انتقال به شهری کوچک به نام Schitt’s Creek می‌شوند. آن‌ها این شهر را به خاطر نام خنده‌دارش به شوخی برای پسرشان خریده بودند. آن‌ها با زندگی در یک متل سعی می‌کنند تا کار و رابطه و مهم‌تر از این‌ها، معنای خانواده را پیدا کنند. کریس الیوت (Chris Elliott)، امیلی همپشر (Emily Hampshire)، جنیفر رابرتسون (Jennifer Robertson)، نواه رید (Noah Reid)، سارا لوی (Sarah Levy)، کارن رابینسون (Karen Robinson)، داستین میلیگان (Dustin Milligan)، جان همفیل (John Hemphill)، ریضوان مانجی (Rizwan Manji) و تیم روزون (Tim Rozon) نیز در این سریال بازی می‌کنند.

تهیه‌کنندگی این سریال را کمپانی Not A Real Company Productions با همکاری CBC و Pop TV برعهده دارند. یوجین لوی (Eugene Levy)، دنیل لوی (Daniel Levy)، اندرو بارنسلی (Andrew Barnsley)، فرد لوی (Fred Levy)، دیوید وست رید (David West Read) و بن فایگن (Ben Feigin) به نمایندگی از کمپانی‌های مذکور تهیه‌کنندگان این مجموعه هستند. کمپانی ITV Studios Global Entertainment، این سریال را در سطح بین‌المللی پخش می‌کند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.