تصاویر جدید Blade Runner 2049 با حضور هریسون فورد و رایان گاسلینگ

23 December 2016 - 17:00

۳۵ سال بین اکران فیلم Blade Runner و دنباله‌ی جدید آن که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، فاصله وجود دارد. اکنون طرفداران با علاقه‌ و اشتیاق زیادی به فیلم Blade Runner 2049 می‌نگرند. فیلمی که قرار است با بازیگرانی نظیر هریسون فورد و رایان گاسلینگ خاطرات نسخه نخست را برای آن‌ها تداعی کند.

فیلم Blade Runner 2049 توسط دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردانی خواهد شد. فردی که در این سال‌ها سابقه کارگردانی فیلم‌های موفقی همچون Sicario و Arrival را نیز داشته است. ستاره‌ی فیلم نخست یعنی هریسون فورد برای ایفای نقش شخصیت ریک دکارد (Rick Deckard) در این قسمت بازگشته است. با این وجود، یک بازیگر مشهور جدیدی نیز به این دنباله پیوسته است. در این قسمت جدید، یکی از ستاره‌های این روزهای هالیوود یعنی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش افسر پلیسی با نام K را ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است که فیلم نخست توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده بود. با این وجود، او در ایجاد طرح داستانی این دنباله و تولید آن نقش به سزایی داشته است.

چند روز پیش نخستین تیزر تریلر این فیلم علمی تخیلی به صورت رسمی منتشر شد. همچنین در اطلاعات مربوط به فیلم Blade Runner 2049 اعلام شده است که شخصیت K (رایان گاسلینگ) در حال جست‌وجو برای پیدا کردن ریک دکارد (هریسون فورد) است. اما به تازگی تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است که در آن‌ها می‌توانیم ستاره‌های فیلم و عوامل آن را مشاهده کنیم. این تصاویر به صورت ویژه توسط EW منتشر شده‌اند. شما می‌توانید در پایین نگاهی به این عکس‌های جدید این فیلم بیاندازید.

blade-runner-2049-ford-ridley-scott

blade-runner-2049-ana-de-amas-gosling

blade-runner-2049-ryan-gosling1

blade-runner-2049-denis-villeneuve

blade-runner-2049-gosling-k

blade-runner-2049-harrison-ford

blade-runner-2049-gosling-ford

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ مصادف با ۱۴ مهر ۱۳۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم خاطرات ما رو ابود نکنن. هر چند تیزر خیلى امیدوار کننده بود.