تریلر فیلم اکشن Free Guy با بازی رایان رینولدز منتشر شد

5 October 2020 - 23:30

تریلر فیلم اکشن و جدید Free Guy محصول استودیو دیزنی امروز منتشر شد. رایان رینولدز در این فیلم نقش شخصیتی در بازی ویدئویی را بازی می‌کند که از وجود خود آگاه است و با قهرمان شدن و مقابله با NPC یا شخصیت بدون پلیر شروع به تغییر قوانین جهان می‌کند. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

این تریلر ۲ دقیقه و چند ثانیه‌ای صحنه‌های اکشن جذابی از رینولدز را به نمایش گذاشته است. گرچه، تریلر شامل صحنه‌های احساسی نیز هست مانند لحظاتی که شخصیت رینولدز سعی دارد با این حقیقت کنار بیاید که وجودش واقعی نیست.

فیلم Free Guy بازیگرانی همچون جودی کومر (Judy Comer)، جو کری (Joe Keery)، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery)، آتکارش امبودکار (Utkarsh Ambudkar) و تایکا وایتیی (Taika Waititi) را در اختیار دارد.

این فیلم به کارگردانی شان لوی (Shawn Levy) داستانی از مت لیبرمن (Matt Lieberman) و فیلم‌نامه‌ای از او و زک پن (Zak Penn) است.

رینولدز، لوی، سارا اسکچر (Sarah Schechter)، گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و آدام کولبرنر (Adam Kolbrenner)، به همراه مری و جاش مک‌مو‌لگلن (Mary and Josh McLaglen)، جورج دوی (George Dewey)، دن لوین (Dan Levine)و مایکل رایلی مک‌گراث (Michael Riley McGrath) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

در حال حاضر قرار است این فیلم ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) اکران شود، گرچه این احتمال که اکرانش بخاطر بیماری کرونا به تعویق بیفتد وجود دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.