ظاهر جدیدترین خبیث MCU فاش شد

6 October 2020 - 21:00

تا پیش از شیوع ویروس کرونا، قرار بود تا فیلم Eternals به کارگردانی کلوئی ژائو (Chloe Zhao) تا یک ماه دیگر یعنی روز ششم نوامبر اکران شود اما اکنون تا نوامبر سال بعد اکران نخواهد شد. این در حالی است که کالاهای تجاری این فیلم که برای تاریخ اکران اولیه آماده‌شده بودند مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مانند دفعه‌ی قبل که منتشر شدن عکسی از یک اسباب‌بازی موجب لو رفتن ظاهر شخصیت اِیجَک با بازی سلما هایک (Salma Hayek) در فیلم Eternals شد، اکنون نیز تصویر دیگری از یک اسباب‌بازی دیگر منتشرشده است که نمایی دقیق‌تر از ظاهر کرو به ما می‌دهد. آن‌طور که معلوم است در ظاهر این شخصیت تغییرات زیادی نسبت به کامیک‌ها اعمال‌شده است و به‌جای ظاهر صورتی و اهریمن مانندش، این بار بیشتر ظاهری شبیه به یک حشره دارد.

دسامبر گذشته بود که رئیس کمپانی Marvel studios، کوین فایگی (Kevin Feige) وجود گروه منحرفان (Deviants) در این فیلم را تأیید کرد. طرفداران گروه اترنالز از دیوینتز به‌عنوان یک نژاد متخاصم یاد می‌کنند. همان‌طور که فایگی در آن زمان اشاره کرد، استودیو به‌طور کامل ظاهر این گروه را عوض کرده است و این مسئله در تصویر لو رفته از اسباب‌بازی مذکور کاملاً مشهود است.

فایگی توضیح داده بود:

دیوینتز در فیلم هستند، ما شاهد دیوینتزی خواهیم بود که هیچ شباهتی به دیویزنتزهایی که تاکنون در کامیک‌ها دیده‌اید، ندارند. این شکل جدیدی از منحرفان هست که ما در این فیلم از آن رونمایی می‌کنیم.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.