جیمز مک‌آووی و کلر فوی ستاره‌های بازسازی فیلم My Son خواهند بود

6 October 2020 - 11:00

کمپانی STXfilms حقوق مربوط به ساخت فیلم دلهره‌آور فرانسوی My Son و تبدیل آن به فیلمی انگلیسی زبان با بازی جیمز مک‌آووی (James McAvoy) و کلر فوی (Claire Foy) در نقش‌های اصلی را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم قرار است توسط کارگردانی که فیلم اصلی را کارگردانی کرده بود با نام کریستین کریون (Christian Carion) کارگردانی شود. داستان این فیلم درباره مردی است که تنها پسر او گم شده است و او برای پیدا کردن پسرش و جواب گرفتن سؤال‌هایش به شهر، جایی که همسر قبلی‌اش زندگی کرده می‌رود. برای بازی در نقش مردی که زندگی‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، به مک‌آووی فیلم‌نامه‌ای داده نمی‌شود و مانند همه فیلم‌های فرانسوی فقط به بازیگر نکات پایه‌ای داستان کاراکترش گفته می‌شود تا آن‌ها بتوانند بداهه گویی کنند. کریستین کریون فیلم اصلی را نیز با همین روش کارگردانی کرده بود.

آدام فاگلسون (Adam Fogelson) رئیس هیئت مدیره کمپانی STXfilms سازنده این فیلم گفت:

ما بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم که با همکاری کریستین کریون می‌خواهیم این فیلم را برای مردم جهان بسازیم. جیمز مک‌آووی قرار است کارآگاهی این فیلم را به صورت واقعی و هم‌زمان در جلوی دوربین انجام دهد تا با این کار تنش واقعی در این فیلم دلهره‌آور ایجاد شود. ما می‌خواهیم از نحوه داستان‌گویی خلاقانه‌ی فیلم‌هایی مانند My Son پشتیبانی کنیم و همچنین ما نمی‌توانستیم بازیگری فوق‌العاده و هیجان‌انگیزتری را مانند کلر فوی برای بازی در این فیلم دلهره‌آور تصور کنیم.

فیلم‌برداری این فیلم قرار است در اوایل ماه نوامبر در اسکاتلند شروع شود. فیلم‌نامه‌نویس این فیلم لورا ایرمان (Laure Irrman) است. تهیه‌کننده‌های این فیلم نیز شامل کریستین کریون، وینسنت ماراوال (Vincent Maraval) و براهیم سئو (Brahim Cioua) از کمپانی Wild Bunch International، ربکا او برایان (Rebecca O’Brien) از کمپانی Sixteen Films و مارک بوتان (Marc Butan) از کمپانی Marc Butan می‌باشند.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.