Tomb Raider فیلم‌برداری خود را از ماه آتی آغاز خواهد کرد

23 December 2016 - 16:00

هیچکدام از فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های رایانه‌ای در سال جاری از نظر منتقدان راضی کننده نبودند؛ Warcraft و فیلم تازه اکران شده Assassin’s Creed نتوانستند عملکرد مثبتی را از خود به نمایش بگذارند ولی همیشه می‌توان به آینده امیدوار بود. یکی دیگر فیلم‌هایی که با معرفی خود طرفداران را مشتاق کرده‌است Tomb Raider است، ریبوتی از ماجراجویی‌های لارا کرافت در دنیای غارها و مقبره‌های تاریخی. آلیشا ویکاندر (Alicia Vikande) نقش شکارچی کتیبه‌ها، لارا کرافت را بر عهده خواهد داشت و داستان فیلم نیز ریشه‌های این شخصیت را بررسی خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

به کارگردانی رُر یوثاگ (Roar Uthaug) و نویسندگی جنیوا رابرتسون (Geneva Robertson) و حضور والتون گاگینز (Walton Goggins) در نقش منفی مقابل ویکاندر، تمام قطعات پازل به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا فیلم برای تاریخ اکران خود در سال ۲۰۱۸ آماده باشد. حال نیز گزارش شده‌است که فیلم‌برداری پروژه به زودی و پس از آغاز سال نوی میلادی کلید خواهد خورد و این بدین معنی است که به زودی ویکاندر را در لباس کرافت ملاقات خواهیم کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط My Entertainment World، فیلم تولید خود را در لوکیشن‌هایی مانند بریتانیا و آفریقای جنوبی در ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد. به گفته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم، Tomb Raider ریبوتی برای داستان لارا خواهد بود و او در این فیلم وارد ماجراجویی برای یافتن علت مرگ پدرش خواهد شد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که ویکاندر را در تلفیقی از لوکیشن‌های واقعی و ساخته شده توسط جلوه‌های ویژه، مشاهده کنیم.

Tomb Raider در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.