تولید فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel به ژانویه ۲۰۲۱ موکول شد

6 October 2020 - 16:30

ایمی شرمن-پالادینو (Amy Sherman-Palladino) در مصاحبه اخیرش با TVLine اطلاعات جدیدی درباره فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel داده و گفته پیش تولید سریال با طراحی لباس و تعیین لوکیشن‌ها آغاز گردیده و فصل جدید سریال از ۷ ژانویه ۲۰۲۱ فیلمبرداری‌اش شروع می‌شود در حالیکه بیش از یکسال از پخش فصل سوم سریال در دسامبر ۲۰۱۹ می‌گذرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شرمن-پالادینو اظهار داشته:

ما از ۷ ژانویه برمی‌گردیم سر کار و الان در حال پرو و طراحی لباس و لوکیشن‌ها هستیم. همه چیز در حال پیش رفت است.

این سریال کاری از ایمی شرمن-پالادینو و دنیل پالادینو (Daniel Palladino) به کارگردانی و نویسندگی شرمن-پالادینو و پالادینو است.

ریچل بروزناهان (Rachel Brosnahan) در نقش میریم میج میزل ظاهر شده، زن اهل نیویورک سیتی در سال ۱۹۵۸ که هرچه می‌خواسته همیشه داشته، همسر عالی، دو بچه و آپارتمان شیکی در آپر وست ساید. اما زندگی عالی او ناگهان دگرگون شده و او متوجه استعداد ناشناخته‌ای در خود می‌شود که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

در فصل سوم، میج و سوسی متوجه می‌شوند که زندگی با Shy فرینده و جالب است و آن‌ها درسی درباره بیزنس یاد می‌گیرند که هیچوقت فراموش نمی‌کنند. جوئل تلاش می‌کند از میج حمایت کند در حالیکه به دنبال رویاهای خودش است. ابی وارد ماموریت جدیدی شده و رز متوجه استعدادهایش می‌شود.

تونی شالهوب (Tony Shalhoub) در نقش پدر میج، ابی ویسمن، الکس بورستین (Alex Borstein) در نقش سوزی میرسون، مایکل زیگن (Michael Zegen) در نقش شوهر میج، جوئل میزل، و مارین هینکل (Marin Hinkle) در نقش مادر میج، رز ویسمن بازیگران سریال هستند. زکری لی‌وای (Zachary Levi) نیز نقش خود در فصل دوم را ایفا می‌کند.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel دوبار برنده جایزه گلدن گلوب و دو بار برنده جایزه انتخاب منتقدین شده و سال ۲۰۱۸ جایزه Peabody Award, PGA Award شده و نامزد جوایز DGA و Costume Designers’ Guild شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.