تریلر فیلم My Salinger Year با بازی مارگارت کوالی منتشر شد

6 October 2020 - 17:30

بدنبال پخش فیلم My Salinger Year در فستیوال فیلم بین المللی برلین در ماه فوریه، IFC Films و Mongrel Media اولین تریلر این فیلم اقتباسی با بازی مارگارت کوالی (Margaret Qualley) در نقش اصلی را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس شرح حال جوآنا رکوف (Joanna Rakoff) با همین نام و داستانِ جوآنا با بازی کوالی است که رویای نویسنده شدن در سر دارد اما مسیر رسیدن به این رویا را در نیویورک ۱۹۹۰ بسیار دشوار می‌یابد. او در کتابخانه کار دستیاری مارگارت با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) را انجام می‌دهد و این را فرصت بزرگی می‌داند و سخت تلاش می‌کند تا با رئیس قدیمی و لجباز خود کنار بیاید و به نامه تنها منبع مهم آژانس، نویسنده کالت جی. دی. سالینگر پاسخ می‌دهد. گرچه در زندگی خصوصی‌اش از دوست پسر جامعه شناس خود فاصله گرفته، در کارش پیشرفت کرده و به رویایش از طریق سالینگر نزدیک می‌شود.

جز کوالی و ویور، داگلاس بوث (Douglas Booth)، برایان اف. اوبیرن (Brian F. O’Byrne)، کولم فیور (Colm Feore) و یانیک تروسدیل (Yanic Truesdale) دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلیپ فالادو (Phillippe Falardeau) نویسنده و کارگردان فیلم است که برای کارگردانی درام نامزد اسکار، Monsieur Lazhar، درام The Good Lie بازی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و زندگی نامه Chuck Wepner با بازی لیو اسکریبر (Liev Schreiber) شناخته شده است.

این فیلم قرار است ۱۳ نوامبر (۲۱ آبان) پخش شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.