کریستوفر هیویو به فیلم Distant پیوست

6 October 2020 - 18:30

کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) قرار است به آنتونی راموس (Anthony Ramos) و نائومی اسکات (Naomi Scott) در فیلم Distant از کمپانی Amblin Partners بپیوندد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم روایت داستان یک معدنچی شهابی است که پس از سقوط بر روی یک سیاره بیگانه، باید در حالی که از این زمین سخت عبور می‌کند و به تنها بازمانده در آن جا می‌رسد، زنی که در کلک فرار خود گرفتار شده، با چالش‌های محیط جدید خود مقابله کند.

کارگردان‌های فیلم Blades of Glory، ویل اسپک (Will Speck) و جاش گوردون (Josh Gordon) این فیلم را کارگردانی می‌کنند. اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) نویسندگی فیلم‌نامه را انجام داده است.

برایان کاوانو-جونز (Brian Kavanaugh-Jones)، کوین وفی (Kevin Vafi)، فرد برگر (Fred Berger) و آنا هالبرگ (Anna Halberg) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. اسپک و گوردون همچنین در کنار جاناتان روتبارت (Jonathan Rothbart) و مت هیرش (Matt Hirsch) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند. جب برودی (Jeb Brody)، هولی باریو (Holly Bario) رئیس بخش تولیدات کمپانی Amblin Partner و جان بودرویتز (John Buderwitz)، نظارت بر اجرای این فیلم را در استودیو بر عهده دارند.

هیویو پیش‌تر به خاطر بازی نقش تورموند جاینتس‌بین در سریال Game Of Thrones از شبکه HBO شناخته شده و به سرعت مورد علاقه طرفداران GOT قرار گرفت. در بخش فیلم‌ها، او اخیرا در The Fate of the Furious از کمپانی یونیورسال دیده شد. این بازیگر نروژی همچنین برای مخاطبان خود به خاطر بازی در The Thing، After Earth، Force Majeure و بعد‌ها به خاطر ایفای نقش نیولن در سریال The Witcher از نتفلیکس شناخته شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.