پوسترها و تریلر رسمی فیلم جاسوسی The 355 منتشر شدند

6 October 2020 - 19:00

کمپانی یونیورسال پیکچرز پوسترها و تریلر رسمی فیلم جاسوسی و ماجراجویی جدید The 355 ساخته سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) را منتشر کرده که می‌تولنید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. جسیکا چستین (Jessica Chastain) و لوپیتا نیونگا (Lupita Nyong’o) بازیگران نقش اول آن هستند. این فیلم قرار است ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The 355 داستان بهترین مامورین زنِ آژانس‌های دولتی در سراسر دنیاست که سعی دارند جلوی سازمان را برای دستیابی به سلاح مرگباری که دنیا را دچار هرج و مرج می‌کند، بگیرند. بازیگران این فیلم جسیکا چستین، دیان کروگر (Diane Kruger) و بینگ‌بینگ فن (Bingbing Fan) و لوپیتا نیونگا و پنه‌لوپه کروز (Penélope Cruz) هستند. ایده فیلم از چستین بوده و داستان به نام او ثبت شده است. او در مصاحبه با سایت خبری ددلاین عنوان کرده زمانی که سر فیلم The Help بوده ایده این داستان به ذهنش رسیده و دوست داشته با گروهی از زنان کار کند و از زمان فیلم Charlie’s Angels می‌خواسته فضای جدیدی وارد ژانر جاسوسی کند.

چستین نیروی محرک بازیگران فیلم است و تمامی آن‌ها را خودش انتخاب کرده و نقش‌ها را پیشنهاد داده و تایید گرفته است. عنوان ۳۵۵ برگرفته از نام یکی از جاسوسان ایالت متحده در طول انقلاب آمریکاست که اولین زن مامور بود و بنابراین مامور ۳۵۵ نام مستعار جاسوسان زنِ CIA شد که چستین در هنگام تحقیق درباره فیلم Zero Dark Thirty سال ۲۰۱۲ به آن پی برد.

این فیلم به کارگردانی سیمون کینبرگ و فیلم‌نامه‌ای از ترسا کینبرگ (Theresa Kinberg) است. این فیلم تولید چستین، کلی کارمیکال (Kelly Carmichael) از کمپانی Freckle Films و کینبرگ برای کمپانی Genre Films است. ریچارد هویت (Richard Hewitt) تهیه کننده اجرایی فیلم است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.