اسپین آف The Boys برگرفته از کمیک مردان ایکس است

6 October 2020 - 22:00

اریک کریپک (Eric Kripke)، شورانر و سازنده سریال The Boys در مصاحبه با TheWrap اعلام کرده که اسپین‌آفی که اخیرا خبرش منتشر شد درباره ابرقهرمانان جوانی در دانشگاه است که از G-Men، تقلید مردان ایکس از کمیک The Boys نوشته گارث انیس (Gareth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) الهام گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریپک گفته:

بخشی از مردان جی آموزشی و درباره تجربه دانشگاه است. ما فقط از آن بعنوات نقط عطف استفاده کردیم که کمی شبیه The Boys است و این ایده ابتدایی را در ذهن داشتیم و مسیر عجیب خودمان را پیش بردیم. من و ست روگن و ایوان گلدبرگ و کریگ رزنبرگ نیازی به ساخت اسپین آف نمی‌بینیم.

ما فقط داشتیم صحبت می‌کردیم و به این ایده رسیدیم و خیلی هیجان زده شدیم و آن را به آمازون پیشنهاد دادیم. چون فکر می‌کنیم فرصت خوبی است تا بخش دیگری از دنیای ووت را ببینیم. اما احتمالا سریالی که معمولا ساخته می‌شود نیست و چیزی است که دوست داریم و هدفمان ساخت این سریال ابرقهرمانی است که یکی از سریال‌های واقعی دانشگاهی شود. و با مشکلات دانشگاه واقعی و اتفاقاتی که در آن سن می‌افتد همراه باشد.

کریگ رزنبرگ (Craig Rosenberg) نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال اصلی، این پایلوت را برای اسپین آف احتمالی نوشته و شورانر و تولید کننده اجرایی این پروژه جدید به همراه سازنده سریال اصلی، اریک کریپک، ست روگن (Seth Rogen)، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) از کمپانی Point Grey Pictures و نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) و پایون شتی (Payun Shetty) از کمپانی Original Film و استودیو آمازون و سونی پیکچرز تلویژن است.

این اسپین آف تنها دانشگاه آمریکا برای ابرقهرمانان جوان را نشان می‌دهد که اشاره به سورپرویلین بودن آن‌ها داشته و بعنوان سریال آر-ریت توصیف شده که زندگی سوپرویلین‌های رقیب و هورمونی را نشان می‌دهد که جسم و اخلاقشان را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

در فصل دوم، پسران در حال فرار از قانون، توسط سوپرویلین به دام افتاده و سعی بر از نو ساختن گروه و جنگ علیه ووت را دارند. هیویی با بازی جک کواید (Jack Quaid)، مادرز میلک با بازی لاز آلونسو (Laz Alonso)، فرنچی با بازی تومر کاپون (Tomer Capon)، و کیمیکو با بازی کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) سعی بر ایجاد شرایط نرمال دارند در حالیکه بوچر با بازی کارل اربن (Karl Urban) غیبش زده است. با اینحال، استارلایت با بازی ارین موریارتی (Erin Moriarty) باید جایگاه خود را در گروه سون تثبیت کند در حالی که هوملندر با بازی آنتونی استار (Antony Starr) چشم به کنترل کامل این گروه دارد. قدرت او با اضافه شدن استورم‌فرانت با بازی آیا کش (Aya Cash)، ابرقهرمان جدیدی که تسلط کامل بر شبکه‌های اجتماعی دارد، مورد تهدید قرار می گیرد. جدا از این‌ها، خطر حضور یک سوپرویلن نیز وجود دارد در حالیکه ووت به دنبال سوءاستفاده از ترس مردم نسبت به این مسئله است.

سریال The Boys ابرقهرمانانی را نشان می دهد که به اندازه سلبریتی‌ها مشهور و به اندازه سیاستمداران پرنفوذ هستند و به اندازه خدایان پرستیده می‌شوند، اما به‌جای استفاده از قدرتشان در راه درست، از آن سوءاستفاده می‌کنند. این قدرت نداشتن در برابر قدرتمند بودن است که حقیقت این گروه را فاش می‌کند.

این سریال خشونت زیاد در کامیک را نشان می‌دهد درحالیکه به دنبال نیمه تاریک شهرت و سلبریتی ابرقهرمانان است.

این سریال توسط ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و ست روگن (Seth Rogen) خلق شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.