سریال GLOW توسط نتفلیکس کنسل شد

7 October 2020 - 09:00

سریال درام کمدی نتفلیکس GLOW محصول Netflix برای فصل چهارم و پایانی بازنخواهد گشت. این شبکه‌ی استریمی از تصمیمش برای تمدید این مجموعه که یکسال پیش در اوت ۲۰۱۹ آن را اعلام کرده بود، منصرف شده است. این عنوان با درخشش الیسون بری (Alison Brie)، بتی گیپلین (Betty Gilpin) و مارک مارون (Marc Maron) به تازه‌ترین قربانی ویروس کرونا و تعطیلی تولید ناشی از آن تبدیل شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لیز فلاهایو (Liz Flahive) و کارلی منش (Carly Mensch) در بیانیه‌ای به ددلاین گفتند:

کووید انسان‌های واقعی را کشته است. این یک تراژدی ملی است و باید به آن توجه کنیم. ظاهراً مجموعه‌ی ما نیز قربانی کووید شده است. نتفلیکس تصمیم گرفت که فیلم‌برداری فصل آخر GLOW را تمام نکنیم. دست ما کاملاً برای خلق یک کمدی پیچیده در مورد کشتی، زنان و روایت داستان‌هایشان باز گذاشته شده بود. امّا اکنون همه‌چیز از بین رفته است. اتفاقات مزخرف زیاد و بزرگ‌تر از این مسئله‌ای در دنیا در حال رخ دادن است اما بازهم ندیدن دوباره‌ی این ۱۵ زن در یک قاب دلسردکننده است.

فلاهایو و منش اضافه کردند:

دلمان برای بازیگران دلقک و عجیب‌وغریبمان و عوامل پشت‌صحنه‌ی بی‌نظیرمان تنگ خواهد شد. این بهترین تصمیمی بود که می‌شد گرفت.

آن‌ها صحبتشان را با یک درخواست از طرفداران تمام کردند:

برای رأی دادن ثبت‌نام کنید و خواهشاً رأی بدید.

تقریباً سه هفته از آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم سریال «گلو» می‌گذشت که تولیدات در اواسط ماه مارس به دلیل شدت گرفتن شیوع ویروس کووید-۱۹ متوقف شدند. در آن زمان، تنها یک قسمت از سریال کامل شده بود و عوامل قصد شروع فیلم‌برداری قسمت دوم را داشتند.

در هفت ماه گذشته نتفلیکس که تولیدکننده‌ی سریال است مشغول پیدا کردن راهی برای از سر گرفته شدن تولید این سریال بود. فیلم‌برداری این اثر به‌طور کامل در لس‌آنجلس صورت می‌گرفت که یکی از چالش‌برانگیزترین مکان‌ها برای پشتیبانی از تولیدات با مقیاس بزرگ و ازسرگیری آن‌ها است. در طول تولید، سریال «گلو» با چالش‌های فیزیکی نظیر تماس فیزیکی، نفس کشیدن عمیق و تقلا کردن که از مستلزمات کشتی گرفتن است روبرو بود که همه‌ی این‌ها ازجمله اعمال پرخطر با وجود بیماری کرونا به‌حساب می‌آیند؛ همین مسئله باعث می‌شد تا امکان ازسرگیری فیلم‌برداری سریال میسر نباشد.

این سریال یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های نتفلیکس بود و حتی تمام حقوق بازیگران برای فصل چهارم نیز به‌طور کامل پرداخت شده است؛ از طرفی بیماری کرونا نیز هزینه‌های اضافی و پیش‌بینی‌نشده‌ی بسیاری بر روی دست این کمپانی گذاشته است و این تازه جدا از هزینه‌های تأخیرهای پیاپی در فرآیند تولید است. از طرفی دیگر زودترین زمانی که ممکن است فصل چهارم این مجموعه برای پخش آماده شود، سال ۲۰۲۲ خواهد بود. با در نظر گرفتن تمام این موارد نتفلیکس به این نتیجه رسید که جامعه‌ی آماری مخاطبان این عنوان آن‌قدر بزرگ نیست که در آن زمان همچنان انتظار بازگشت آن را داشته باشند و چنین سرمایه‌گذاری را توجیه کند.

سخنگوی نتفلیکس گفت:

تصمیم سختی برای نساختن فصل چهارم «گلو» گرفتیم. ویروس کووید موجب چالش‌برانگیز شدن فیلم‌برداری این سریال محبوب باوجود بازیگران پرتعدادش می‌شد. ما بسیار قدردان زحمات خالقان لیز فلاهایو و کارلی منش، جنجی کوهان (Jenji Kohan) و تمام نویسندگان، بازیگران و عوامل برای به اشتراک گذاشتن چنین داستان از زنان شگفت‌انگیز سریال GLOW با ما و دنیا هستیم.

نتفلیکس پیش‌تر تصمیم مشابهی برای سریال‌های The Society و I Am Not Okay With This به دلیل شرایط به وجود آمده‌ی مرتبط با بیماری کرونا اتخاذ کرده بود.

سریال «گلو» نامزد ۱۵ جایزه‌ی امی و ۳ بار برنده‌ی آن در طول مدت‌زمان پخشش شده بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.