بازیگران جدیدترین فیلم Resident Evil مشخص شدند

7 October 2020 - 09:30

کمپانی Constantin Film مشغول ساخت یک اقتباس جدید و اضافه کردن آن به فرانچایز بزرگ فیلم‌های Resident Evil است. این کمپانی به همراه نویسنده-کارگردان یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) در روز سه‌شنبه اعلام کردند که این فیلم یک اقتباس اوریجین محور و وفادارانه به بازی‌های کلاسیک ترس و بقای شرکت بازی‌سازی Capcom خواهد بود. داستان این فیلم در سال ۱۹۹۸ و در آن شب شوم در راکون سیتی جریان خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ستارگانی که در نقش شخصیت‌های نمادین بازی حضور پیدا خواهند کرد شامل کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) از فیلم‌های Maze Runner در نقش کلر ردفیلد، هانا جان-کامن (Hannah John-Kamen) از فیلم Ant-Man and the Wasp در نقش جیل ولنتاین، رابی امل (Robbie Amell) از سریال Upload در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر (Tom Hopper) از مجموعه‌ی The Umbrella Academy در نقش آلبرت وسکر، اوان جوگیا (Avan Jogia) از فیلم Zombieland: Double Tap در نقش لئون اس. کندی و نیل مک‌دونا (Neal McDonough) از سریال Yellowstone در نقش ویلیام برکین هستند.

رابرتز، فیلم‌ساز پشت مهیج کوسه‌ای ۴۷ Meters Down و دنباله‌هایش گفت:

با این فیلم، واقعاً می‌خواستم که به دو بازی نخست بازگردم و تجربه‌ی ترسناکی که وقتی برای اولین بار آن‌ها را بازی می‌کردم داشتم را بازسازی کنم. ضمن اینکه می‌خواستم داستان انسانی در مورد یک شهر کوچک آمریکایی در حال مرگ را روایت کنم که برای مخاطبان امروزی مناسب و قابل همزادپنداری باشد.

تهیه‌کننده‌ی فرانچایز مذکور یعنی رابرت کولزر (Robert Kulzer) باری دیگر از طرف کمپانی Constantin به همراه جیمز هریس (James Harris) از Tea Shop Productions و هارتلی گرنستاین (Hartley Gorenstein) تهیه‌کنندگان این عنوان خواهند بود.

کولزر گفت:

پس از ده‌ها بازی، شش فیلم لایو-اکشن و صدها صفحه داستان نوشته‌شده از طرف هواداران، حس کردیم که مکلفیم به بازگشت به سال ۱۹۹۸ تا رازهای مخفی درون دیوارهای عمارت اسپنسر و راکون سیتی را کاوش کنیم.

کمپانی Screen Gems متعلق به Sony Pictures توزیع خانگی، Constantin مسئولیت توزیع در کشورهای آلمانی‌زبان، کمپانی Elevation Pictures مسئولیت توزیع در کانادا، کمپانی Metropolitan Filmexport مسئولیت توزیع در فرانسه و سونی پیکچرز نیز مسئولیت توزیع بین‌المللی این فیلم در دیگر کشورهای باقی‌مانده را بر عهده دارند.

مدیرعامل Constantin Film مارتین ماسکوویچ (Martin Moszkowicz) و ویکتور هادیدا (Victor Hadida) از Davis Film تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر خواهند بود. الکس وستمور (Alex Westmore) و کالین اسکالی (Colin Scully) از کنستانتین فیلم وظیفه‌ی نظارت بر این پروژه را بر عهده دارند.

شش فیلم قبلی فرانچایز «اهریمن ساکن» به کارگردانی و نویسندگی پل اندرسون (Paul W. S. Anderson) که با حضور میلا یوویچ (Milla Jovovich) در نقش اصلی همراه بود، جمعاً فروشی معادل ۱/۲ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی کسب کرده‌اند. این فرانچایز در میان پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ساخته‌شده بر اساس بازی‌های ویدیویی در تمام دوران‌ها قرار دارد. ددلاین اخیراً خبری مبنی بر ساخت یک سریال اقتباسی از این مجموعه توسط Netflix را منتشر کرده بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.