تصاویر جدید سیری در فصل دوم سریال The Witcher منتشر شدند

7 October 2020 - 14:00

شبکه نتفلیکس دو تصویر جدید از فصل دوم سریال بسیار مورد انتظار The Witcher منتشر کرده که سیری را در حال تمرین با گرالت نشان می‌دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به همراه تصاویر جدید سریال، خلاصه فصل دوم نیز منتشر شده:

گرالت که باور کرده یینفر در جنگ سادن جانش را از دست داده، پرنسس سیریلا را به مکان امنی، خانه کودکی‌اش، Kaer Morhen، می‌برد. در حالیکه پادشاهان، الوز، انسان‌ها و شیاطین به دنبال برتری بیرون دیوار هستند، او باید از این دختر در برابر چیزی که بسیار خطرناک‌تر است محافظت کند: قدرت مرموزی که این دختر درونش دارد.

بیشتر فصل اول سریال ویچر درباره دو مجموعه داستان ویچر نوشته آندری ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski)، نویسنده لهستانی، بوده و روایت داستان را در چند خط زمانی عنوان کرده است. با پایان یافتن فصل اول سریال، سه خط زمانی تلاقی پیدا کردند و گویا فصل دوم مسیر خطی را دنبال خواهد کرد.

هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت، آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش یینفر، فریا آلن (Freya Allen) در نقش سیری، جویی بیتی (Joey Batey) در نقش جاسکیر، مای‌آنا برینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسا دو واریس، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen) در نقش استرگوبور، آنا شافر (Anna Shaffer) در نقش تریس مریگولد و امون فارن (Eamon Farren) در نقش کاهیر به فصل دوم بازگشته‌اند.

این سریال براساس فانتزی پرفروش The Witcher، داستان حماسی درباره سرنوشت و خانواده است. گرالت اهل ریویا، شکارچی هیولا، سعی دارد جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که آدم‌ها اغلب بدتر از حیوانات هستند. اما وقتی سرنوشت او را به سمت جادوگر قدرتمند و شاهزاده جوان با راز خطرناکی می‌برد، این سه نفر باید یاد بگیرند راه خود را در کانتیننت پیدا کنند.

سریال The Witcher براساس مجموعه کتاب فانتزی آندره ساپکووسکی (Andrzej Sapkowski) و بازی ویدئویی با همین نام است که درباره شکارچی هیولایی به نام گرالت است که صفات شیطانی ناشی از وظیفه‌اش به اندازه همان هیولایی که با آن می‌جنگد، ویرانگر است. اگرچه زندگی یک جادوگر توسط خیلی‌ها مختل می‌شود، او از دوستان نزدیکش مانند ینیفر و سیری کمک دریافت می‌کند‌. این سریال را لورن اسکمیت (Lauren Schmidt) می‌سازد که سریال‌های Daredevil و The Defenders را برای نتفلیکس ساخته است. شان دنیل (Sean Daniel) تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه جیسون بروان (Jason Brown) است. تومک باگینسکی (Tomek Baginski) و جارک ساکو (Jarek Sawko) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.