اندی سمبرگ و دیگر بازیگران به فیلم ابرقهرمانی جدید پیوستند

8 October 2020 - 15:30

طبق مزایده‌ای که بین استودیو‌ها در جریان بود؛ خبرگزاری Deadline از این موضوع خبر می‌دهد که استودیو New Line Cinema با یک قرارداد هفت رقمی‌ موفق به کسب حق تولید یک فیلم کمدی ابرقهرمانی کاملا جدید به نام Super High شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اندی سمبرگ (Andy Samberg)، برنده جایزه گلدن گلوب، و کامن (Common)، رپر معروف، نیز به همراه کریگ رابینسون (Craig Robinson)، بازیگر فیلم Hot Tub Time Machine، برای بازی در پروژه پیش رو قرارداد امضا کرده‌اند.

فیلم Super High پیرامون یک نوع ماریجوانا مخصوص سیگار کشیدن است که به شما امکان می‌دهد قدرت فوق‌العاده‌ای داشته باشید. نویسندگی این فیلم را آدام مانسباک (Adam Mansbach)، که همراه با شامیر اندرسون (Shamier Anderson) به این داستان رسیده است. این فیلم یادآور آخرین همکاری سامبرگ و رابینسون است که در سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine اتفاق افتاد.

در راس ستارگان، سامبرگ، رابینسون و کامن همچنین به عنوان تهیه‌کنندگان در کنار مارک شولمن (Mark Schulman)، ریچارد ابیت (Richard Abate) و ویل روباتم (Will Rowbotham) از کمپانی ۳ Art فعالیت دارند. تهیه‌کنندگان دیگر فیلم شامل شلبی استون (Shelby Stone) و درک دادلی (Derek Dudley) می‌شود و اندرسون نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد. ریچارد برنر (Richard Brener) و دیو نوستادتر (Dave Neustadter) بر پروژه استودیو نظارت خواهند کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.