رابرت داونی جونیور: شرلوک هولمز می‌تواند مسیر دنیای سینمایی مارول را پیش بگیرد

8 October 2020 - 14:30

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و سوزان داونی (Susan Downey) در پنل فستیوال نوآوری کمپانی Fast از ایده‌هایشان برای سری به تعویق افتاده شرلوک هولمز گفتند. گویا هردوی آن‌ها علاقمند به گسترش این فرنچایز دو فیلمی هستند و قصد دارند با فیلم سوم که قرار است ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ یعنی حدود ۱۰ سال پس از دنباله Sherlock Holmes: A Game of Shadows اکران شود این کار را آغاز کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داونی جونیور گفته:

ما واقعا فکر می‌کنیم فعلا دنیایی معمایی مثل شرلوک ساخته نشده و کانن دویل تنها نویسنده معتبر در این زمینه است.

داونی نیز افزود:

ما قصد داریم با فیلم سوم، این فرنچایز رو در مسیرهای جدیدی گسترش بدیم. به نظر ما، امکان گسترش این دنیای معمایی وجود داره. از شخصیت‌های اسپین‌آف در فیلم سوم، تا بررسی چشم‌انداز تلویزیونی این سری و اینکه وارنرمدیا قصد ساخت چه چیزهای رو با HBO و HBO Max داره.

سریال شرلوک قطعا جذاب خواهد بود در حالیکه این شخصیت با شماری از شخصیت‌ها و تبهکاران جالب احاطه شده است. البته باید منتظر ماند و دید آیا فیلم سوم قبل از اجرایی شدن تمامی این ایده‌ها ساخته می‌شود یا نه.

فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows یازده دسامبر ۲۰۱۱ اکران شود و ۵۴۵ میلیون دلار فروش جهانی داشت. فیلم سوم مدت‌هاست که در دست ساخت قرار گرفته اما گویا کمپانی برادران وارنر، دکستر فلچر (Dexter Fletcher) را برای کارگردانی آن با بازی داونی جونیور و جود لا (Jude Law) در نقش‌های شرلوک هولمز و دکتر جان واتسون استخدام کرده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.