سونی پیکچرز تاریخ جدید اکران فیلم‌هایش را منتشر کرد

8 October 2020 - 15:00

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را تغییر داده که نام‌های Monster Hunter و Escape Room 2 در این میان به چشم می‌خورد. فیلم Monster Hunter قرار بود ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ اکران شود اما حالا به تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ تغییر زمان داده و اکران Escape Room 2 از این تاریخ به زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۱ تغییر یافته است. فیلم The Kid Detective ساخته ایوان مورگان (Evan Morgan) نیز به تقویم اکران‌ها افزوده شده و ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Monster Hunter که براساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام است، دنیای پشت دنیای ما را نشان می‌دهد: دنیای هیولاهای خطرناک و قدرتمندی که با ستمگری کشنده‌ای بر قلمرویشان حکومت می‌کنند. وقتی طوفان شن غیر منتظره‌ای کاپیتان آرتمیس با بازی میلا جووویچ (Milla Jovovich) و تیمش (با بازی تی آی هریس، میگان گود و دیگو بونتا) را به دنیای جدید می‌برد، این سربازان از کشف اینکه این دشمن و محیط ناشناخته خانه‌ی هیولاهای ترسناک و بزرگی است که در برابر گلوله و آتش ایمن هستند، شگفت زده می‌شوند. آن‌ها در نبردی ناامیدانه برای نجات خود، با شکارچی مرموزی با بازی تونی جا (Tony Jaa) مواجه می‌شوند که مهارت‌های منحصر به فردش به او این امکان را می‌دهند تا یک گام جلوتر از موجودات قدرتمند باشد. در حالیکه آرتمیس و هانتر به آرامی به هم اعتماد می‌کنند، آرتمیس متوجه می‌شود هانتر عضو تیمی است که توسط آدمیرال با بازی ران پرلمن (Ron Perlman) رهبری می‌شود. این جنگجویان شجاع که با خطر بزرگی مواجه شدند که می‌تواند دنیایشان را نابود کند، توانایی‌های منحصر به فرد خود را با هم یکی می‌کنند تا پیروز شوند.

پل دابیلو اس اندرسون (Paul WS. Anderson) نویسنده و کارگردان فیلم است که جرمی بولت (Jeremy Bolt)، اندرسون، دنیس براردی (Dennis Berardi)، رابرت کالزر (Robert Kulzer) و مارتین موسکویکز (Martin Moszkowicz) تولیدش می‌کنند. میلا جووویچ، تونی جا، تیپ هریس (Tip Harris)، میگان گود (Meagan Good)، دیگو بونتا (Diego Boneta)، جاش هلمن (Josh Helman)، جین آ-یونگ (Jin Au-Yeung) و ران پرلمن بازیگران فیلم هستند‌.

فیلم The Kid Detective را ایوان مورگان نوشته و کارگردانی کرده و آدام برادی (Adam Brody) نقش اول آن و سوفی نلیس (Sophie Nélisse)، تزی ما (Tzi Ma) و سارا سوترلند (Sarah Sutherland) بازیگران نقش مکمل هستند. این فیلم تولید ویلیام وودز (William Woods) از کمپانی Woods Entertainment و جاناتان برانفمن (Jonathan Bronfman) از کمپانی JoBro Productions است.

مورگان برای نویسندگی، تولید و تدوین فیلم The Dirties شناخته شده که جایزه Grand Jury Prize را در اسلم‌دنس از آن خود کرد. فیلم The Kid Detective شوخ طبعی تاریک او را نشان داده و بازی متفاوتی از آدام برادی در اوایل سی سالگیش شاهد هستیم که سعی دارد رازهای معمولی و بچه‌گانه‌ای را حل کند تا اینکه مشتری جدیدش اولین پرونده بزرگ او را برای پیدا کردن قاتل دوست پسرش به او می‌سپارد.

فیلم Escape Room 2 دنباله تریلر روان شناسی موفقی است که ۱۵۵ میلیون دلار فروخت و مخاطبین سراسر دنیا را ترساند. این فیلم را آدام رابیتل (Adam Robitel) کارگردانی کرده و ویل هانلی (Will Honely) و ماریا ملنیک (Maria Melnik) و دنیل تاچ (Daniel Tuch) نویسندگانش هستند. داستان فیلم از کریستین لاواف (Christine Lavaf) و فریتز بوهم (Fritz Bohm) و ویل هانلی است. نیل اچ موتس (Neal H. Mortez) تولید کننده فیلم و تیلور راسل (Taylor Russell)، لوگان میلر (Logan Miller)، ایندیا مور (Indya Moore)، هالند رودن (Holland Roden)، ایزبل فرمن (Isabelle Fuhrmann)، کارایتو الیورو (Carlito Olivero)، توماس کوکورل (Thomas Cocquerel) و جیمز فرین (James Olivero) بازیگران آن هستند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.