کمپانی برادران وارنر سریال انیمیشنی Batwheels را برای کودکان می‌سازد

8 October 2020 - 21:00

استودیو Warner Bros Animation سریال جدید پیش دبستانی Batwheels را با خودروهای قهرمانی و برجسته دنیای کمیکس دی‌سی را آماده ساخت دارد. این سریال، تیمی از مبارزین فوق العاده را نشان می‌دهد که گرد هم آمده‌اند تا در مقابل شیطان بایستند و با جنایت مبارزه کرده و خیابان‌های شهر گاتهام را پاک کنند. این سریال از پلتفرم‌های جهانی Cartoon Network و HBO Max پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بت‌ویل‌ها ماشین‌های مبارز با فسادِ ابر قدرتی هستند که از شهر گاتهام در کنار بتمن، رابین، بت‌گرل و گروهی از ابرقهرمانان دی‌سی دفاع می‌کنند. این قهرمانان که توسط بت کامپیوتر ساخته شده‌اند، بچه‌هایی با تجربه اندک از زندگی هستند. شخصیت‌های این سریال، بم، بتویل‌ها: بیبی، رد و باف باید هم تیم ابر قهرمان جدیدی شکل دهند هم با خامی خود کنار آیند. این سریال سفر این تیم فعال را نشان می‌دهد که با ماجراجویی‌های قهرمانانه خود به کودکان ارزش اعتماد به نفس، دوستی و کار گروهی را یادآوری می‌کند.

سریال Batwheels تولید کمپانی وارنر بروز انیمیشن است. سم رجیستر (Sam Register)، مایکل جی. استرن (Michael G. Stern)، سیمون جی. اسمیت (Simon J. Smith) و استیون فینک (Steven Fink) از کمپانی Bang Zoom تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

تام آکیم (Tom Ascheim) مدیر وارنر بروز گفته:

سریال Batwheels سریال عالی برای پیش دبستانی است.
بی‌صبرانه منتظر دیدن این ابرقهرمانان مبارز و الهام بخش هستم.

سم رجیستر، مدیر وارنر بروز انیمیشن و کارتون نت‌ورک استودیوز نیز گفته:

از Batman: The Animated Series تا Teen Titans Go، داستان گویی ابرقهرمانی یکی از ابر قدرت‌های ما در وارنر بروز انیمیشن است. بسیار خوشحالیم که این مجموعه وارد فضای پیش دبستانی شده و چیزی به کودکان می‌دهد که دوست دارند و خودروهای با حال بتمن را نشان می‌دهد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.