استیون گاگان فیلم Barbarian Days را می‌سازد

8 October 2020 - 21:30

استیون گاگان (Stephen Gaghan) نویسنده برنده اسکار، فیلم Barbarian Days را برای استودیو آمازون نوشته و کارگردانی می‌کند. این فیلم برگرفته از شرح حال پر فروش ویلیام فینگان (William Finnegan) به نام Barbarian Days: A Surfing Life است. این کتاب سال ۲۰۱۶ برنده جایزه Pulitzer Prize شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گاگان این فیلم را به همراه تد هوپ (Ted Hope) طی قراردادی با این استودیو تولید خواهد کرد. فینگان تهیه کننده اجرایی کار است.

فیلم Barbarian Days داستانِ روابط عاشقانه فینگان با موج سواری است. او این امور را عقده، اعتیادی زیبا، درس، وقت گذرانی خطرناک، روش زندگی توصیف کرده است. داستان با زمانی که نویسنده بچه ۸ ساله‌ای و عشق موج سواری بوده، شروع می‌شود. این به او کمک می‌کند تا مدرسه ابتدایی در اوهو را پشت سر بگذارد و همان مهارت‌ها مانند درک فرهنگ دیگری و پیدا کردن زمینه مشترک، شجاعت و همذات پنداری، به فینگان کمک می‌کنند تا راهش بعنوان یک نویسنده، شوهر، پدر و یک موج سوار را پیدا کند.

گاگان درباره فیلم گفته:

موج سواران و نویسندگان بزرگ زیادی وجود دارند اما افراد کمی هردوی اینها هستند. بیل هردو آنهاست و طوری درباره موج سواری نوشته که برای کسانی که به این ورزش علاقه ندارند، جالب است. او موضوع را باز کرده است، احتمالا چون واقعا مسئله موج سواری نیست بلکه زمان و اخلاق است، اینکه چطور احساسات عمیق می‌تواند ما را کنترل کند و یا به شیوه غیرقابل پیش بینی جلو ببرد. این از معدود کتاب‌هایی است که وقتی آن را می‌خوانید، نمی‌توانید به آن فکر نکنید. از همکاری با تد و آمازون برای ساخت این فیلم بسیار خوشحالم.

هوپ نیز اظهار داشت:

استیون درست مثل بیل عاشق آب است. او این دنیا را می‌شناسد اما معنا، دل شکستن و کشف، فراتر از موجهایی هستند که می‌بینیم. در هر صفحه لحظات نابی ثبت شده و باعث افتخار است که در این مسیر نقشی دارم و به استیون و آمازون در ساخت فیلم کمک می‌کنم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.