بندیکت کامبربچ در سومین فیلم Spider-Man حضور خواهد داشت

8 October 2020 - 22:30

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) که در حال آماده شدن برای بازی در دنباله فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» است، حال قرار است دوباره این نقش را در سومین فیلم فرنچایز Spider-Man «مرد عنکبوتی» محصول سونی و مارول بازی کند. تام هالند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی و جان واتس (Jon Watts) به عنوان کارگردان دوباره در این دنباله نقش دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به نظر می‌آید کامبربچ قرار است ابتدا جلوی دوربین سومین فیلم Spider-Man برود و سپس در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) نقش‌آفرینی کند. کامبربچ به عنوان استاد پیتر پارکر جایگزین مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) خواهد شد. پیتر پارکر و استیون استرنج اولین بار در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» با یکدیگر همکاری داشتند و از همان ابتدا زوج خوبی به نظر می‌رسیدند.

زندیا (Zendaya)، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، تونی روولوری (Tony Revolori) و جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در این فیلم دوباره نقش سابق خود را بازی خواهند کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.