لتیشا رایت به مجموعه I Am پیوست

8 October 2020 - 23:30

بازیگر فیلم Black Panther و مینی سریال Small Axe، لتیشا رایت (Letitia Wright)، قرار است یک قسمت در فصل دوم مجموعه درام زنانه از کمپانی Channel 4 به نام I Am به کارگردانی دومنیک سوج (Dominic Savage)، که برنده جایزه بفتا نیز هست، بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رایت فیلم‌برداری مجموعه I Am Danielle را سرپرستی می‌کند و سی‌جی بکفورد (CJ Beckford) و سوفیا براون (Sophia Brown) به او پیوستند. از کمپانی Channel 4 پیش‌تر اعلام شده بود که سوران جونز (Suranne Jones) در فصل دو حضور خواهد داشت.

سوج با همکاری بازیگری که داستان برای او طنین شخصی دارد هر قسمت این مجموعه را به تهیه‌کنندگی کمپانی Me+You Productions نویسندگی کرده است.

با این که کمپانی Channel 4 اندکی بینش برای خط داستانی این مجموعه پیشنهاد کرده است، ولی رایت گفته است:

همکاری با دومنیک سوج تجربه فوق‌العاده‌ای بود. شیوه منحصربفرد و حساس او برای کارگردانی باعث تمایل من به عنوان یک هنرمند شد. من بسیار افتخار می‌کنم که در یک داستان گرد هم آمدیم و هر دو احساس کردیم کشف آن مهم است.

ویکی مک‌کلور (Vicky McClure)، نامزد جایزه بفتا، در بخش I Am Nicola؛ سامانتا مورتون (Samantha Morton) در بخش I Am Kirsty و جما چان (Gemma Chan) در بخش I Am Hannah بازی کردند.

تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را ریچارد یی (Richard Yee) و سوج با همکاری رییس بخش درام کمپانی Channel 4، کارولین هالیک (Caroline Hollick) بر عهده دارند و رییس بخش توسعه کمپانی، جما بوسول (Gemma Boswell) نظارت بر این پروژه را بر عهده دارد. تهیه‌کنندگان مجموعه نیز کمپانی Me+You Productions به همراه کریشناندو ماجومدار (Krishnendu Majumdar) و جاش هایمز (Josh Hyams) هستند. سرمایه‌گذاران این مجموعه استودیو Sky و مدیر قسمت فروش NBCU Global Distribution هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.