اظهار نگرانی پتی جنکینز کارگردان Wonder Woman 1984 از آینده سینماها

9 October 2020 - 14:00

پتی جنکینز (Patty Jenkins) هشدار داده که آینده سینماها در میان همه‌گیری بیماری کرونا در خطر است. کارگردان فیلم Wonder Woman 1984 می‌گوید اگر سینماها را تعطیل کنیم، این روند برگشت‌پذیر نخواهد بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

وی در مصاحبه‌ای از خانه خود در لس آنجلس به خبرگزاری رویترز گفت:

اگر ما سینماها را تعطیل کنیم، این روند برگشت‌پذیر نخواهد بود. ما در شرف آن هستیم که سینما را برای همیشه از دست بدهیم.

جنکینز که فیلم Wonder Woman 1984 را به دلیل شیوع ویروس کرونا تا سه بار به تعویق انداخته بود از جمله نامداران هالیوود است که برای کمک مالی به سینماها از دولت درخواست کرده است.

وی گفت:

در حالی که حضور در سینما در برخی از کشورها پس از تعطیلی جهانی در ماه مارس افزایش یافته است، بازار ایالات متحده شرایط سختی دارد. و اگر بعد از اینکه صاحبان کمپانی Cineworld تصمیم گرفتند سالن‌های خود را به دلیل قرنطینه هالیوود ببندند، سینما‌های بیشتری تعطیل می‌شوند.

جنکینز پیشنهاد کرد:

این می‌تواند شبیه اتفاقی باشد که برای صنعت موسیقی افتاد، یعنی ممکن است با از بین برد سود‌آوری، کل صنعت از بین برود.

غول‌های عرصه نمایش مثل Cinemark و AMC Theatres اوایل این هفته گفتند که علی‌رغم تصمیم Cineworld برای بستن سینماهای خود، قصد دارند سالن‌های نمایش فیلم خود را باز نگه دارند. رئیس و مدیر عامل AMC، آدام آرون (Adam Aron)، گفت که فیلم‌های زیادی برای پخش در هفته‌های آینده وجود دارد، از جمله کمدی رابرت دنیرو (Robert De Niro) به نام The War With Grandpa که استودیو ۱۰۱ آن را جمعه این هفته اکران خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.