آمازون فیلم The Memory Police را خواهد ساخت

9 October 2020 - 09:00

Amazon Studios در حال تبدیل رمان The Memory Police از یوکو اوگاوا (Yōko Ogawa) به یک فیلم با گروهی از سازندگان باسابقه است. رید مورانو (Reed Morano) از «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) کارگردانی و تهیه‌کنندگی و چارلی کافمن (Charlie Kaufman) نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این اثر از نویسنده‌ی سورئالیست نامزد دریافت جایزه‌ی کتاب ملی را بر عهده خواهند داشت. این کتاب اخیراً و پس از گذشت ۲۵ سال از زمان انتشارش در ژاپن، به انگلیسی ترجمه شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در جزیره‌ای دورافتاده، چیزهای مختلف شروع به ناپدید شدن می‌کنند. ابتدا چیزهای کوچک مانند ربان‌ها و سپس رزها. خیلی زود برای عکس‌ها نیز این اتفاق رخ می‌دهد. بااین‌حال تعداد خیلی کم و نادری توانایی به یادآوردن چیزهایی که وجود ندارند را دارا هستند اما پلیس حافظه باید مطمئن شود که چیزهایی که پاک‌شده‌اند برای همیشه به فراموشی سپرده شوند. وقتی‌که رمان‌نویس جوان متوجه می‌شود که ویراستار کتابش ازجمله‌ی آن افرادی که هنوز به یاد می‌آورند است، او را درون زیرزمینش مخفی می‌کند و درحالی‌که درهای دنیا بر رویشان بسته است برای حفظ حقیقت تلاش می‌کنند.

مورانو در سال ۲۰۱۷ تبدیل به اولین زنی شد که جایزه‌ی امی بهترین کارگردانی را برای قسمت نخست مجموعه‌ی The Handmaid’s Tale دریافت کرده است. ازجمله آثار او می‌توان به «فکر کنم اکنون تنها هستیم» (I Think We’re Alone Now) و «مرتع» (Meadowland) اشاره کرد. او اخیراً فیلم «قسمت ریتم» (The Rhythm Section) را کارگردانی کرده است.

کافمن که برای نویسندگی فیلم «درخشش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) جایزه‌ی اسکار دریافت کرده است، به‌تازگی نویسندگی و کارگردانی فیلم «من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم» (I’m Thinking of Ending Things) را برای نتفلیکس با درخشش جسی پلمونز (Jesse Plemons) و تونی کولت (Toni Collette) انجام داده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.