ثور ۴: جین فاستر با تهدید سرطان روبه‌رو خواهد بود

9 October 2020 - 09:30

وقتی Marvel Studios در کامیک‌کان سن دیگوی سال گذشته رسماً از ساخته‌شدن فیلم Thor: Love and Thunder خبر داد، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) اشاره کرد که قسمت چهارم فیلم‌های ثور از سری کامیک‌های جیسون آرون (Jason Aaron) به نام The Mighty Thor الهام خواهد گرفت. بااین‌حال، او به‌صورت دقیق اشاره نکرد که طرفداران باید منتظر دیدن کدام بخش از خط داستانی روایت‌شده در آن سری از کتاب‌های مصور باشند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اکنون ممکن است ایده‌ای از یکی از طرح‌های داستانی کلیدی این فیلم جدید دنیای سینمایی مارول با در نظر گرفتن مصاحبه‌ای که اخیراً بازیگر برنده‌ی اسکار ناتالی پورتمن (Natalie Portman) با Yahoo انجام داده است، داشته باشیم. او طی مصاحبه تأیید کرد که شخصیت جین فاستر مانند کامیک‌ها با خطر سرطان روبه‌رو می‌شود. پورتمن همچنین اضافه کرد که در حال حاضر مشغول انجام تمرینات فیزیکی جهت آماده شدن برای این فیلم درحالی‌که آماده‌سازی آن برای تولید در استرالیا ادامه می‌یابد، است.

پورتمن گفت:

نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، واقعاً هیجان‌زده هستم. تمریناتم را آغاز کرده‌ام تا عضلانی شوم. هرچه تعداد ابرقهرمانان زن بیشتر شود، بهتر است. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی ثور قدرتمند است. او (شخصیت جین فاستر) با تهدید سرطان روبه‌رو می‌شود و درعین‌حال یک ابرقهرمان است.

سال گذشته وایتیتی اعلام کرده بود که به همراه مارول مشغول فکر بر روی به‌کار بردن یا نبردن طرح داستانی سرطان جین فاستر در فیلم «ثور: عشق و تندر» هستند.

وایتیتی به شوخی گفته بود:

هیچ‌چیزی خنده‌دارتر از سرطان نیست. حتی الآن هم مطمئن نیستم که بخواهیم آن خط داستانی را ادامه دهیم. من واقعاً دوستش دارم. در مارول نحوه‌ی پیشبرد داستان‌ها [نسبت به کامیک‌ها] همیشه قابل‌تغییر است. چیزی که در موردش مطمئن هستیم آن است که جین فاستر را در فیلم خواهیم داشت و این جذاب است. شخصاً از آن خط داستانی که او با این بیماری مبارزه می‌کند و تمام ماجرایی که او باید بین مبارزه با سرطان و تبدیل‌شدن به یک خدا یکی را انتخاب کند، خوشم می‌آید. باوجودآنکه این داستان جذاب است اما از الآن تا زمان فیلم‌برداری امکان تغییر آن وجود دارد. مانند اتفاقی که برای “رگنراک” رخ داد! تا زمان فیلم‌برداری در حال تغییر دادنش بودیم.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.