تریلر فصل پنج سریال The Expanse منتشر شد

9 October 2020 - 16:00

فصل پنجم سریال The Expanse چهارشنبه، ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) در سرویس Amazon Prime Video پخش خواهد شد. این خبر امروز در پنل متاورس مجموعه کنفرانس کامیک نیویورک به صورت رسمی اعلام شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

قسمت‌های جدید، هر چهارشنبه در حین اتمام فصل آخر تا تاریخ ۳ فوریه (۱۵ بهمن) پخش خواهند شد.

فصل پنجم سریال در حالی آغاز می‌شود که بسیاری از انسان‌ها منظومه شمسی را برای جست و جوی مکانی شبیه به زمین برای زندگی کردن، به دور از بیگانگان ترک می‌کنند و بالاخره وقت حساب پس دادن انسان‌ها به خاطر هزینه سنگینی است که قرن‌ها بهره‌برداری از منابع بوجود آورده است. برای اهالی Rocinante (فضاپیما) و رهبران داخل سیاره و کمربند فضایی، گذشته و حال یکی است و چالش‌های برای آن‌ها بوجود می‌آورد که بازتاب گسترده‌ای در سراسر منظومه شمسی ایجاد می‌کند.

آموس، با بازی وس چاتهام (Wes Chatham)، برای رویارویی با گذشته و میراث زندگی‌ای که برای پشت سر گذاشتنش جنگید، به زمین بازمی‌گردد. نائومی، با بازی دومنیک تیپر (Dominique Tipper)، در اقدامی ناامیدانه به پسر غریبه‌اش می‌رسد تا او را از تاثیر مخرب پدرش نجات دهد. بابی، با بازی فرانکی آدامز (Frankie Adams) و الکس، با بازی کاس انور (Cas Anvar)، هنگام تعقیب یک دسیسه سایه‌ای مربوط به تروریست‌ها و جنایتکاران، با فروپاشی مریخ رو‌به‌رو می‌شوند. هولدن، با بازی استیون استریت (Steven Strait)، با عواقب گذشته خود در مورد پروتومولکول، یعنی بیگانگان سازنده آن و رمز و راز آنچه آن‌ها را کشت، کلنجار می‌رود. درامر، با بازی کارا گی (Cara Gee)، با گروهی جدید با این چیز یا کسی که قبلا بوده می‌جنگد. و آواسارلا، با بازی شهره آغداشلو (Shohreh Aghdashloo)، با امتناع از پرداختن به حاشیه، برای جلوگیری از حمله تروریستی که نظیر آن در تاریخ نیست می‌جنگد.

مجموعه ده قسمتی از آمازون که تهیه کنندگی آن را کمپانی Alcon Television Group بر عهده دارد، به طور انحصاری در ۲۴۰ منطقه جهان در سرویس پخش Prime Video در دسترس خواهد بود.

تریلر فصل پنجم سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.