اورلاندو بلوم و دومینیک اورلاندو سریال اقتباسی The Calenders را می‌سازند

9 October 2020 - 17:30

داستان کوتاه علمی تخیلی The Calenders نوشته کن لیو (Ken Liu) در حال ساخت بصورت سریال تلویزیونی توسط The OA برای شبکه آمازون است که دومینیک اورلاندو (Dominic Orlando) فیلم نامه‌اش را می‌نویسد و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) تهیه کننده اجرایی آن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Calenders می‌گوید چگونه در آینده نزدیک، اشیا بی‌جان خاطرات تجارب افراد را حمل می‌کنند و شمار خاصی از افراد توانایی زنده کردن خاطراتشان هستند. کلندرز متخصصینی هستند که برای حفظ شکل اشیا و مسئولیت‌های احساسی این خاطرات استخدام شده‌اند. در مرکز این داستان، مرد جوانی دیده می‌شود که کار پاکسازی خانوادگی‌اش را انجام می‌دهد و راهی ماموریت مرموز جدیدی می‌شود‌.

این داستان که برگرفته از داستان The Princess and The Pea نوشته هنس کریستین اندرسون (Hans Christian  Anderson) و بخشی اط Faraway است که مجموعه‌ای از داستان‌های پریان بازگو شده است که قرار است ۱۵ دسامبر توسط Amazon Original Stories چاپ شوند.

این سریال تولید آمازون استودیوز با مشارکت Amazing Owl و بلوم و آدام کاراسیک (Adam Karasick) و اورلاندو و لیو است.

این پروژه کاری از ستاره Carnival Row، بلوم است که رابطه‌اش با این استریمر را توسعه بخشیده و اولین قراردادش است. این دومین سریالی است که او بعد از The Extractor با آمازون می‌سازد.

دومینیک اورلاندو Mindhunter را برای نتفلیکس نوشته و تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال جدید Outer Range شبکه آمازون است و اخیرا نویسنده و تولید کننده سریال Them شبکه آمازون بوده است.

کن لیو نویسنده داستان‌های کوتاه متعدد و سریال فانتزی The Dandelion Dynasty بوده که توسط Simon & Schuster تولید شد. او مجموعه کتب چینی The Three Body Problem را ترجمه کرده که سازندگان سریال بازی تاج و تخت از آن اقتباس کردند. داستان کوتاه The Message او توسط کمپانی‌های ۲۱Laps و FilmNation Entertainment به سریال تبدیل شد و Good Hunting قسمتی از سریال انیمیشنی Love, Death + Robots بود و سریال Pantheon شبکه AMC از مجموعه داستان‌های کوتاه او اقتباس شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.