الیزابت ماس نقش کیتی هیل را در فیلم جدیدش بازی می‌کند

9 October 2020 - 18:00

الیزابت ماس (Elizabeth Moss) برای بازی در نقش نماینده مجلس سابق، کیتی هیل در اقتباس شرح زندگی او بازی خواهد کرد. این فیلم کاری از استودیو Blumhouse Television بوده و ستاره سریال The Handmaid’s Tale نقش هیل را در این پروژه ایفا می‌کند که برای سرویس استریم ساخته می‌شود. او تهیه کننده فیلم از طریق کمپانی خود، Love & Squalor Pictures، است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایکل سیتزمن (Michael Seitzman) نویسنده فیلم North Country فیلم‌نامه این کار را می‌نویسد که Blumhouse Television حق ساخت فیلمِ کتاب She Will Rise: Becoming a Warrior in the Battle for True Equality که امسال تابستان چاپ شد را بدست آورده است.

این کتاب، داستانِ تجربه هیل بعنوان یک زن جوان بدون هیچگونه تجربه سیاسی است که جذابیت و عقل سلیم او بالث برنده شدنش در انتخابات منطقه‌ای شده و او را به واشنگتن می‌رساند. در حالیکه اعتماد به نفس او باعث جلب توجه دوستان و خشمگین شدن دشمنانش می‌شود، چرخه‌ای از سوء استفاده داخلی بود که او را به دام خود گرفتار کرده و تصاویری شخصی او منتشر شدند و او به اشتباهات شخصی‌اش اعتراف کرد و همین باعث شد از چشم مردم بیفتد.

هیل به همراه ماس و لیندسی مک‌مانوس (Lindsey McManus) برای Love and Squalor Pictures و سیتزمن برای Maniac و جیسون بلوم (Jason Blum) برای Blumhouse و جرمی گولد (Jeremy Gold) برای Blumhouse Television تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

کیتی هیل گفته:

من She Will Rise را نوشتم تا داستانم را از کسانی که از آن ماجرا سوء استفاده و آن را پیچیده کردند، پس بگیرم. همین طور می‌خواستم داستان زنانی که شجاعت و سخت کوشی‌شان روشنایی راه من بود را بگویم و الهام بخش دیگران باشم. داشتن این پلتفرم بزرگ برای گفتن داستانم و کار کردن با این تیم با استعداد در بلوم‌هاوس و مایکل و الیزابت ماس فوق العاده در نقش اصلی، بیشتر از چیزی است که تصور می‌کردم. از این فرصتی که دست داده خوشحالم و مشتاقِ این همکاری هستم.

الیزابت ماس نیز گفته:

باعث افتخار است که این فرصت دست داده تا نقش کیتی را بازی و به داستان او کمک کنم. قدرت او و کارش برای شنیده شدن صدای زنان، برای من بسیار الهام بخش بوده و تجارب او خیلی مهم هستند. مثل همیشه، جیسون و تیم بلوم هاوس شرکای بسیار عالی هستند و من و لیندسی از کار کردن با این تیم و مایکل بسیار خوشحالیم.

جیسون بلوم نیز گفته:

ما این پروژه را قبول کردیم چون به کیتی و پیام او برای زنان قدرتمند و شکستن سیستم ایمان داریم. با وجود الیزابت و انرژی او جلو و پشت دوربین، امیدواریم این محرک قدرتمندی برای الهام بخشیدن و تغییر باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.