آلیسون ویلیامز در فیلم M3GAN بازی می‌کند

9 October 2020 - 20:32

آلیسون ویلیامز (Alison Williams) قرار است با همکاری کمپانی Blumhouse، فیلم ترسناک و جدید M3GAN را بسازد که بازیگر و تهیه کننده اجرایی آن نیز خواهد بود. این بازیگر در بلاک باستر پر فروش بلوم هاوس Get Out ایفای نقش کرده که ۲۵۵ میلیون دلار فروش جهانی داشت. M3GAN توسط کمپانی Atomic Monster برای استودیو یونیورسال تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم، ویلیامز نقش جما را ایفا می‌کند که متخصص باهوش روبات در کمپانی اسباب بازی است. او از هوش مصنوعی برای ساخت M3GAN استفاده می‌کند که عروسک زنده‌ای است که قرار است بهترین دوست کودک و والدین باشد. جما بعد از اینکه سرپرستی خواهرزاده یتیمش را برعهده می‌گیرد، از نمونه نخست M3GAN کمک می‌گیرد، تصمیمی که گران تمام می‌شود.

آکلا کوپر (Akela Cooper) فیلم نامه کار را نوشته که براساس داستانی از جیمز وان (James Wan) است. جرارد جانسون (Gerard Johnson) کارگردان فیلم خواهد بود. جیسون بلوم (Jason Blum) و وان تولید این فیلم مهیج را برعهده دارد. مایکل کلیر (Michael Clear) از کمپانی Atomic Monster به همراه جودسون اسکات (Judson Scott) و رایان ترک (Ryan Turke) از بلوم هاوس تهیه کنندگان اجرایی هستند.

ویلیامز نامزد Screen Actors Guild برای فیلم Get Out شد که چهار نامزدی اسکار نیز بدست آورد. در آن فیلم ویلیامز نقش رز آرمیتیج را بازی کرد، دختری که دوست پسر سیاه پوست جدیدش را به خانه کریس واشنگتن می‌برد تا والدینش ملاقاتش کنند.

ویلیامز قبلا در شش فصل از سریال محبوب Girls محصول شبکه HBO در نقش مارنی بازی کرده که نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن Critics Choice TV را برایشان به ارمغان آورد.

او اخیرا در فیلم مهیج The Perfection شبکه نتفلیکس و فصل آخر Asoue در نقش کیت اسنیکت بازی کرده است. او سال ۲۰۱۸ نقش مقابل بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در مینی سریال Patrick Melrose را ایفا کرد.

ویلیامز برای بازی در نقش پیتر پن در لایو اکشن موزیکال Peter Pan Live تحسین منتقدین را برانگیخت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.