نشست تاریخی رهبران دنیا به کمدی تبدیل خواهد شد

10 October 2020 - 09:30

دیدار تاریخی سال ۱۹۸۶ میان رئیس‌جمهوری آمریکا رونالد ریگان (Ronald Reagan) و رهبر شوروی سابق میخائیل گورباچف (Mikhail Gorbachev) که باعث تسریع در خاتمه‌ی جنگ سرد شد، توسط نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی امی مجموعه‌ی «معاون رئیس‌جمهور» (Veep) ایان مارتین (Ian Martin) به یک کمدی سیاه تبدیل خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارتین که برای نویسندگی سریال «ضخامت آن» (The Thick of It) به همراه آرماندو یانوچی (Armando Iannucci) برنده‌ی جایزه شده است و سابقه‌ی کار بر روی آثاری نظیر «در چرخه» (In The Loop)، «مرگ استالین» (The Death of Stalin) و «خیابان ۵» (Avenue 5) را نیز دارد، توسط کمپانی Circle Pictures که سریال «ساکن برج بلند» (The Man in the High Castle) را در کارنامه دارد برای نویسندگی فیلم‌نامه‌ی فیلم «این دیوار را از بین ببر» (Tear Down This Wall) در نظر گرفته‌شده است.

این اثر الهام گرفته شده از کتاب An Impossible Dream: Reagan, Gorbachev, and a World Without the Bomb به قلم نویسنده گیوم سرینا (Guillaume Serina) است که توسط رئیس Circle Pictures استوارت مکینون (Stewart Mackinnon) توسعه داده خواهد شد. این درام کمدی رویدادهای تاریخی قبل و بعدازآن نشست معروف را که به دلیل برگذار شدن در شهر ریکیاویک واقع در ایسلند به نام نشست ریکیاویک نیز شناخته می‌شود را دنبال خواهد کرد. بسیاری از مورخان این دیدار را نقطه‌ی عطفی در پایان جنگ سرد می‌دادند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.