فیلم‌برداری فیلم درام Wolf به‌پایان رسید

10 October 2020 - 10:00

فیلم‌برداری اصلی فیلم Wolf با درخشش جورج مک‌کی (George MacKay) از فیلم‌های ۱۹۱۷ و Pride و لیلی-رز دپ (Lily-Rose Depp) از فیلم The King در شهر دابلین به‌پایان رسیده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به پدی کانسیداین (Paddy Considine) و آیلین والش (Eileen Walsh) اشاره کرد. Wolf اولین اثر مستقلی است که طی شیوع کوید-۱۹ اجازه‌ی فیلم‌برداری آن در ایرلند صادر شد و کمپانی Focus Features حقوق بین‌المللی این پروژه را به‌غیراز کشورهای روسیه، ترکیه، تایوان و خاورمیانه به‌دست آورده و آن را در آمریکا توزیع خواهد کرد. Universal Pictures International وظیفه‌ی توزیع آن را در سایر کشورها بر عهده خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فیلم «گرگ»، جیکوب (جورج مک‌کی) باور دارد که یک گرگ است که در بدن یک انسان به دام افتاده است. چنین وضعیتی را در دنیای واقعی بی‌قراری گونه‌ای (species dysphoria) می‌گویند. وقتی‌که خانواده‌ی مستأصلش او را به کلینیکی که در درمان چنین اختلالی تخصص دارد می‌فرستند، او با بیماران دیگر ملاقات می‌کند. اردک با بازی سینان جنینگز (Senan Jennings)، سنجاب با بازی دارا شنون (Darragh Shannon)، اسب با بازی الیسا فیونویر (Elisa Fionuir)، طوطی با بازی لولا پتیکرو (Lola Petticrew)، عنکبوت با بازی ایمی مکن (Amy Macken) و سگ با بازی فیون اوشی (Fionn O’Shea) که همگی فکر می‌کنند هویت حقیقی‌شان بودن در قالب گونه‌ی دیگری از جانوران است. با همدیگر آن‌ها مجبور می‌شوند تا تحت درمان‌های “نگهبان باغ‌وحش” با بازی پدی کانسیداین قرار بگیرند، کسی که روش‌هایش نامتعارف و بی‌رحمانه است. تنها دل‌خوشی جیکوب در این مکان گربه‌ی وحشی مرموزی با بازی لیلی-رز دپ است که شب‌ها با او در بیمارستان پرسه می‌زند.

نویسنده و کارگردان ناتالی بیانچری (Nathalie Biancheri) گفت:

فیلم، خیلی چالش‌برانگیز بود اما درعین‌حال یک ماجراجویی مهیج و خلاقانه توسط بازیگران خارق‌العاده و عوامل شگفت‌انگیز ساخته شد.

فیلم «گرگ» توسط ناتالی بیانچری از فیلم Nocturnal کارگردانی و نویسندگی شده است و جسی فیسک (Jessie Fisk) از Feline Films به همراه جین دولان (Jane Doolan) از Mammoth Films تهیه‌کنندگی آن را انجام داده‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.