کیت وینسلت به فیلم Fake! پیوست

10 October 2020 - 10:30

برنده‌ی اسکار کیت وینسلت (Kate Winslet) به جمع عوامل Fake! پیوست. این پروژه که کمپانی MGM حقوق آن را به‌دست آورده توسط جنیفر تاد (Jennifer Todd) تهیه‌کنندگی می‌شود. استارت زد. برنس (Scott Z. Burns) که برای فیلم درام سیاسی «گزارش» (The Report) واکنش‌های مثبتی دریافت کرد نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر را به همراه تاد انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم «جعلی!» همکاری مجددی میان وینسلت و برنس است که دومی فیلم‌نامه‌ی فیلم Contagion محصول ۲۰۱۱ به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) را نوشت و اولی در آن به ایفای نقش پرداخت. وینسلت نیز از تهیه‌کنندگان «جعلی!» خواهد بود.

فیلم Fake! بر اساس کتابی نوشته‌شده توسط جن مک‌آدام (Jen McAdam) به همراه داگلاس تامسون (Douglas Thompson) و بر اساس داستانی واقعی از زندگی جن مک‌آدام و حضورش در پرونده‌ی کلاه‌برداری شرکت OneCoin است.

OneCoin یک کمپانی ارز دیجیتالی بود که با روش ترفند پانزی اقدام به کلاه‌برداری از سرمایه‌گذارانش کرده بود. بنا به گزارش‌ها، مبلغی که طی این پرونده‌ی کلاه‌برداری جابه‌جاشده رقمی در حدود ۴ میلیارد دلار در سرتاسر جهان است. کمپانی‌های OneCoin Ltd و OneLife Network Ltd که اولی در دوبی و دومی در به لیز به ثبت رسیده‌اند هردو زیر نظر روجا ایگناتووا (Ruja Ignatova) و با همکاری سباستین گرینوود (Sebastian Greenwood) تأسیس‌شده‌اند. ایگناتووا در سال ۲۰۱۷ ناپدید شد و گرینوود نیز در سال ۲۰۱۸ دستگیر شد. در طول این مدت بسیاری از روسای OneCoin ناپدید یا دستگیرشده‌اند.

مک‌آدام یکی از قربانیان این شرکت بود که گروهی برای حمایت از مالباختگان این شیادی بزرگ تأسیس کرد. مبلغی که او و دوستان و خانواده‌اش سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ازدست‌داده‌اند نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار است.

فیلم «گزارش» به کارگردانی برنس در مورد دنیل جونز کارمند آرمان‌گرای سنا و تحقیقاتش بر روی برنامه‌ی بازداشت و بازجویی سازمان سیا پس از وقایع ۱۱ سپتامبر بود که آدام درایور (Adam Driver) نقش اصلی آن را بر عهده داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.