بازیگران سریال جدید شبکه‌ی HBO Max مشخص شدند

10 October 2020 - 11:00

شبکه‌ی HBO Max بازیگران قسمت آزمایشی سریال درام نوجوانانه‌ی خود با عنوان Red Bird Lane به تهیه‌کنندگی کمپانی John Wells Productions را انتخاب کرد. نقش اصلی این سریال را سوزان ساراندون (Susan Sarandon) ایفا خواهد کرد و کرسی کلمونز (Kiersey Clemons)، ایزیدورا گورشتر (Isidora Goreshter)، دنی هیوستون (Danny Huston)، اش سانتوس (Ash Santos)، فیونا دوریف (Fiona Dourif)، دیزی هریس (Dizzie Harris) و تارا لین بار (Tara Lynne Barr) دیگر بازیگران آن را تشکیل خواهند داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Red Bird Lane توسط سارا گرن (Sara Gran) نویسندگی و توسط دیوید اسلید (David Slade) کارگردانی می‌شود. این مهیج روان‌شناختی هشت غریبه را دنبال می‌کند که گذرشان به یک خانه‌ی دورافتاده، هرکدام با دلایلی مختلف، می‌افتد. آن‌ها با ورود مرموز و تصادفی‌شان به این خانه، متوجه اتفاق نحس و وحشتناکی می‌شوند که انتظارشان را می‌کشد.

ساراندون نقش کاترین، میزبانی خونگرم و زیبا با یک راز پنهانی را ایفا می‌کند.

کلمونز نقش جین، ترکیبی از هوش بالا و حماقت را ایفا می‌کند. دلیل او برای آمدن به این خانه مواد مخدر است.

گورشتر نقش ایزابل را ایفا می‌کند کسی که باهوش و سخت‌گیر است اما نامهربان نیست. او برای لذت به این خانه آمده است.

هیوستون نقش هیو یک فرد ثروتمند و خسته را ایفا خواهد کرد. او برای پیدا کردن توانایی حل کردن مشکلاتش به این خانه آمده است.

سانتوس نقش کشا که کم‌حرف، زیبا و سرسخت است را ایفا خواهد کرد. او برای نجات یک زندگی به این خانه آمده است.

دوریف نقش میکی را ایفا خواهد کرد. باهوش و بی‌رحم، میکی شخص دست راست کاترین است. او برای خوش‌گذرانی به این خانه آمده است.

هریس نقش سم را ایفا خواهد کرد. او فرد خوش‌قلب اما بسیار پیچیده‌تر از آنی است که کسی بتواند درکش کند. او برای امید به این خانه آمده است.

بار ایفاکننده‌ی نقش رز است. جوان و بی‌ریا، رز از روی ناامیدی به این خانه آمده است.

گرن و اسلید تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان به همراه ولز و ارین جانتو (Erin Jontow) از John Wells Productions هستند. دن هالستد (Dan Halsted) مشاور تهیه‌کنندگان این اثر که توسط Warner Bros. Television تولید می‌شود، است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.