سث گراهام-اسمیت شورانر سریال فانوس سبز خواهد بود

10 October 2020 - 11:30

سریال تلویزیونی اقتباسی Green Lantern که توسط گرگ برلانتی (Greg Berlanti) برای شبکه‌ی HBO Max ساخته خواهد شد، نویسندگان و شورانر خود را پیدا کرد. نویسندگی این سریال توسط سث گراهام-اسمیت (Seth Grahame-Smith)، نویسنده‌ی The Lego Batman Movie و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) از خالقان سریال Arrow و نویسنده‌ی فیلم «فانوس سبز» محصول ۲۰۱۱ انجام خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

گراهام-اسمیت که درزمانی برای نویسندگی و کارگردانی فیلم The Flash به آن پیوسته بود، شورانر این سریال خواهد بود و سریال به سفارش سرویس استریمی مذکور متعلق به WarnerMedia دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. این سریال توسط Berlanti Productions در همکاری با Warner Bros تولید خواهد شد.

این عنوان ماجراهای چند فانوس مختلف نظیر گای گاردنر، جسیکا کروز، سایمون باز و آلن اسکات و تعدادی دیگر را دنبال خواهد کرد. در مجموعه‌ی مذکور همچنین دیگر شخصیت‌های محبوب طرفداران مانند سینیسترو و کیلوواگ نیز حضور خواهند داشت و قهرمانان جدیدی نیز در آن معرفی خواهند شد.

در سال ۲۰۱۱ فیلم لایو-اکشنی بر اساس شخصیت «فانوس سبز» با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و نویسندگی و تهیه‌کنندگی برلانتی ساخته شد. مارک استرانگ (Mark Strong) در این فیلم نقش سینیسترو، از اعضای بلندمرتبه‌ی سپاه فانوس‌های سبز را ایفا می‌کرد که به دلیل سوءاستفاده از قدرت‌هایش ترد و حلقه‌اش از او گرفته شد. او دشمن اصلی هل جوردن و مؤسس سپاه سینیسترو است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.