مونیکا باربارو نقش دختر آرنولد شوارتزنگر را ایفا خواهد کرد

10 October 2020 - 12:00

مونیکا باربارو (Monica Barbaro) از فیلم Top Gun: Maverick به جمع بازیگران سریال جاسوسی ماجراجویی که توسط کمپانی Skydance Television در دست ساخت است، اضافه شد. او در کنار آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) از ایفاکنندگان نقش‌های اصلی است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال خلق‌شده توسط نیک سانتورا (Nick Santora) دارای یک پدر (شوارتزنگر) و دختر (باربارو) در مرکز داستانش است.

باربارو به دلیل ایفای نقش فینکس، یک خلبان جت جنگنده در دنباله‌ی پیشِ روی Top Gun که توسط Skydance و Paramount تولیدشده، برای حضور در این سریال در نظر گرفته‌شده است.

حضور شوارتزنگر در این مجموعه نیز به دلیل رابطه‌ی خوب و همکاری‌های پیشین او با اسکای‌دنس و ایفای نقش در فیلم‌های Terminator Genisys و Terminator: Dark Fate برای این استودیو است.

سانتورا توسعه و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را به‌عنوان بخشی از قرارداد بزرگش با Skydance Television بر عهده دارد. او همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی/شورانر سریال پیشِ روی این استودیو برای کمپانی Amazon یعنی مجموعه‌ی Jack Reacher نیز است.

شوارتزنگر نیز به همراه دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و بیل به است (Bill Bost) از Skydance از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال مذکور است. کارولین هریس ناظر این پروژه برای Skydance خواهد بود.

ازجمله آثار باربارو می‌توان به سریال Stumptown، سریال Chicago P.D.، سریال Chicago Justice، سریال Splitting Up Together، سریال The Good Cop و سریال UnREAL اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.